szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hazai marketingképzés számára már tavaly valódi érvágás volt az államilag támogatott felsőoktatási helyek drasztikus csökkentése. Az, hogy sehol nem indult kereskedelem és marketing szak állami finanszírozással, piaci verseny alapúvá tette a képzést – véli Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Marketing Intézetének vezetője. A szakember véleménye szerint azonban a kereskedelmi és marketing alapszak továbbra is a legkeresettebb alapképzések között marad.

Magyarországon a kereskedelem és marketing szak az előző évek statisztikái szerint kiemelten kedvelt képzés, folyamatosan benne van a Top10-es listában, azonban észrevehető egyfajta népszerűségcsökkenés. Az állami helyek megszűnése miatt az elsőhelyes jelentkezések száma 2012-ben minden intézményben csökkent, átlagosan 40-60 százalékkal, de akadtak olyan iskolák is, ahol 70-80 százalékkal kevesebben jelentkeztek marketingképzésre.

Részletek a Jobline Magazinban.

Most találtak meg két holttestet, amelyeket október 7-én magukkal vittek a Hamász terroristái

Most találtak meg két holttestet, amelyeket október 7-én magukkal vittek a Hamász terroristái

Menstruációs szabadság – igen vagy nem?

Menstruációs szabadság – igen vagy nem?

Szeizmográfokkal és drónokkal figyelik az elöntött parajdi sóbányát

Szeizmográfokkal és drónokkal figyelik az elöntött parajdi sóbányát

A Szomszédok megalkotója a záróepizód panziójáról akart új sorozatot készíteni

A Szomszédok megalkotója a záróepizód panziójáról akart új sorozatot készíteni