szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2012 decemberétől Carra Anita tölti be az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatói pozícióját Magyarországon és a közép-kelet-európai régió 18 országában.

Carra Anita 1997-ben, frissdiplomásként csatlakozott az Unileverhez. Eleinte marketing asszisztensként, ezt követően brand managerként dolgozott regionális munkakörben, majd 2001-től marketing manager pozíciót töltött be a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

Anita az elmúlt öt évben tapasztalatot szerzett kereskedelmi marketing és értékesítési területen, majd 2011-2012 között az Unilever közép-európai régió marketing igazgatójaként hat ország tisztítószer, kozmetikum, élelmiszer üzletágának marketingkommunikációs tevékenységét irányította.

Az új kinevezéssel a korábbi hat ország után immár 18 ország hosszú és a rövid távú üzleti és marketingkommunikációs stratégiájának kialakításáért felel a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

Legyőzte az embert a mesterséges intelligencia a szimulált légiharcban

Legyőzte az embert a mesterséges intelligencia a szimulált légiharcban

„Amíg a zsidók filmkritikát írhatnak, addig nekem nem lehet sikerem” – Leni Riefenstahl, a tehetséges szolgálólány megható meséje

„Amíg a zsidók filmkritikát írhatnak, addig nekem nem lehet sikerem” – Leni Riefenstahl, a tehetséges szolgálólány megható meséje

Kilenc év fegyházra ítélték az unokáját molesztáló férfit

Kilenc év fegyházra ítélték az unokáját molesztáló férfit

Publicus: Két százalékkal vezet a Tisza Párt a Fidesszel szemben

Publicus: Két százalékkal vezet a Tisza Párt a Fidesszel szemben