szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2012 decemberétől Carra Anita tölti be az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatói pozícióját Magyarországon és a közép-kelet-európai régió 18 országában.

Carra Anita 1997-ben, frissdiplomásként csatlakozott az Unileverhez. Eleinte marketing asszisztensként, ezt követően brand managerként dolgozott regionális munkakörben, majd 2001-től marketing manager pozíciót töltött be a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

Anita az elmúlt öt évben tapasztalatot szerzett kereskedelmi marketing és értékesítési területen, majd 2011-2012 között az Unilever közép-európai régió marketing igazgatójaként hat ország tisztítószer, kozmetikum, élelmiszer üzletágának marketingkommunikációs tevékenységét irányította.

Az új kinevezéssel a korábbi hat ország után immár 18 ország hosszú és a rövid távú üzleti és marketingkommunikációs stratégiájának kialakításáért felel a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

Újabb járvány jelent meg a szomszédban, a  magyar gazdák miniszteri üzenetet kaptak

Újabb járvány jelent meg a szomszédban, a magyar gazdák miniszteri üzenetet kaptak

Semmi máshoz nem hasonlító, eddig sosem látott bolygó jöhetett létre a Földtől nem is olyan messze

Semmi máshoz nem hasonlító, eddig sosem látott bolygó jöhetett létre a Földtől nem is olyan messze

Az új pápa minden, ami Trump nem: a tömegek hangja

Az új pápa minden, ami Trump nem: a tömegek hangja

A mesterséges intelligencia veszélyeire figyelmeztetett a pápa

A mesterséges intelligencia veszélyeire figyelmeztetett a pápa