szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2012 decemberétől Carra Anita tölti be az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatói pozícióját Magyarországon és a közép-kelet-európai régió 18 országában.

Carra Anita 1997-ben, frissdiplomásként csatlakozott az Unileverhez. Eleinte marketing asszisztensként, ezt követően brand managerként dolgozott regionális munkakörben, majd 2001-től marketing manager pozíciót töltött be a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

Anita az elmúlt öt évben tapasztalatot szerzett kereskedelmi marketing és értékesítési területen, majd 2011-2012 között az Unilever közép-európai régió marketing igazgatójaként hat ország tisztítószer, kozmetikum, élelmiszer üzletágának marketingkommunikációs tevékenységét irányította.

Az új kinevezéssel a korábbi hat ország után immár 18 ország hosszú és a rövid távú üzleti és marketingkommunikációs stratégiájának kialakításáért felel a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

Béketárgyalások előtt: két gyermek megsérült, többen meghaltak a legújabb orosz támadásokban

Béketárgyalások előtt: két gyermek megsérült, többen meghaltak a legújabb orosz támadásokban

Magyar rendszámmal bukkant fel a világ legdrágább autója Monacóban – de nem az, aminek látszik

Magyar rendszámmal bukkant fel a világ legdrágább autója Monacóban – de nem az, aminek látszik

Itt valami nem működik: a 95%-os szankciók ellenére lubickol Oroszország a legjobb chipekben

Itt valami nem működik: a 95%-os szankciók ellenére lubickol Oroszország a legjobb chipekben

120 ezer forintért adta el Andy Vajna egyik műtárgyát a sógora egy tévéműsorban

120 ezer forintért adta el Andy Vajna egyik műtárgyát a sógora egy tévéműsorban