szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Új álláskeresési módszert találtak ki a dán munkanélküliek. Egy kampány keretében kirakatban hirdetik magukat.

A módszer lényege az, hogy beülnek a munkanélküliek egy-egy kirakatba, a mellettük lévő táblán lévő QR kód segítségével pedig bárki elolvashatja az illető CV-jét, de a potenciális munkaadók akár beülhetnek melléjük beszélgetni is.

Fotó és részletek az új álláskeresési módszerről a Jobline Magazinban.

Ezért együnk együtt húsvétkor

Ezért együnk együtt húsvétkor

Csehország teljesen levált az orosz olajról

Csehország teljesen levált az orosz olajról

Kiváló évük volt tavaly a befektetési alapoknak

Kiváló évük volt tavaly a befektetési alapoknak

Hosszabb szünetet tart a Balázsék

Hosszabb szünetet tart a Balázsék