Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Budapesti Közlekedési Szakszervezetek Szövetsége (BKSZSZ) úgy értesült, hogy 200 fős leépítésre készül a BKV.
Tarlós István főpolgármester, Vitézy Dávid vezérigazgató (BKK Zrt.), és Bolla Tibor vezérigazgató (BKV Zrt.) előzetes ígérete ellenére kedden a BKSZSZ arról értesült, hogy a BKV 200 főt érintő csoportos létszámleépítésre készül – írja az FN 24.
A szakszervezet közleményben tiltakozott, bejelentette, a terv ellen minden eszközt felhasznál, beleértve akár a sztrájkot is. "Amíg a kormány a munkahelyek megőrzéséről, teremtéséről, a foglalkoztatás terheinek könnyítéséről (munkahelyvédelmi program) beszél, addig itt munkahelyek leépítése folyik! A Budapesti Közlekedési Központ Zrt (BKK) gyakorlatilag tömeges létszámfelvétele mellett a BKV-nál leépítés van napirenden, miközben ezt semmi nem indokolja!" – írta a BKSZSZ.
A szakszervezet egyeztetést kezdeményezett a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségével közösen a főpolgármesternél, egyúttal várja a BKV tárgyalási, konzultációs meghívását is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.