szerző:
hvg.hu

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Radar 360: A nap, amikor kitúrnák az állami bérlőket

Radar 360: A nap, amikor kitúrnák az állami bérlőket

Tényleg 108 MP-es érzékelő kerül az új Xiaomi telefonba: ezt tudja majd

Tényleg 108 MP-es érzékelő kerül az új Xiaomi telefonba: ezt tudja majd

Volt versenyhivatali vezető: „Rendszerszintű a korrupció Magyarországon”

Volt versenyhivatali vezető: „Rendszerszintű a korrupció Magyarországon”

Vettel nyerte a Forma-1 szingapúri futamát

Vettel nyerte a Forma-1 szingapúri futamát

Elolvadt a béremelés az állami cégeknél

Elolvadt a béremelés az állami cégeknél

Bródy János: Eszembe sem jutott Orbán Viktor

Bródy János: Eszembe sem jutott Orbán Viktor