szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Így tesz láthatatlan kincseket láthatóvá egy új technológia

Így tesz láthatatlan kincseket láthatóvá egy új technológia

Épp akkor járt a Mészáros Lőrinchez köthető magángép Londonban, amikor Várkonyi Andrea arról posztolt, hogy szép ott az ünnep

Épp akkor járt a Mészáros Lőrinchez köthető magángép Londonban, amikor Várkonyi Andrea arról posztolt, hogy szép ott az ünnep

10x-es áron vár új gazdára ez a szuperritka Maserati

10x-es áron vár új gazdára ez a szuperritka Maserati

Halvány remény kezdett pislákolni a magyar feldolgozóiparban

Halvány remény kezdett pislákolni a magyar feldolgozóiparban