szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Csehszlovák Knight Rider: beültünk a „vérrel hajtott” egyedi sport Skodába

Csehszlovák Knight Rider: beültünk a „vérrel hajtott” egyedi sport Skodába

Ez történt: A befektetést hetek alatt tízszerező titkos módszerről kering egy átverés a Facebookon

Ez történt: A befektetést hetek alatt tízszerező titkos módszerről kering egy átverés a Facebookon

Soros, népességcsere és gender – végigőrjöngte Orbán beszédét a közönség a madridi csúcson

Soros, népességcsere és gender – végigőrjöngte Orbán beszédét a közönség a madridi csúcson

Az orosz Mere három üzletlánccal is támadna Magyarországon, de a szokatlan terjeszkedési modell miatt elhasal

Az orosz Mere három üzletlánccal is támadna Magyarországon, de a szokatlan terjeszkedési modell miatt elhasal