szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Erős külföldi terjeszkedést tervez az itthon pillanatok alatt a legmenőbbek közé avanzsált borbár hálózat, a DiVino.

A jövő év elejére 8-10 borbárból álló lánc építését tervezi a megnyitás óta a legmenőbb helyek közé tartozó DiVino borbár – most már – franchise. A jelenleg egységgel működő hálózat 2011-ben jelent meg a budapesti Szent István téren, majd a Gozsdu udvarban nyitott bárral indították a franchise-t, majd Kolozsváron avattak egy partnerüzletet. A napokban nyílt meg az első debreceni borbár, s épül a győri – írja a Népszabadság Online.

A DiVino a tavalyi százhúszezer palack értékesítése után az idén várakozásaik szerint kétszázezer palack bort adnak el.  

Az év végéig további négy egység nyitását vették tervbe, Szlovákiából, Csehországból, sőt Ausztriából is érdeklődnek vállalkozók – mondta a lapnak Bánki Sándor, a borbárhálózat tulajdonosa. Egy átlagos, száz négyzetméteres DiVino üzlet nyitása a kivitelezéssel és a kezdő árukészlettel együtt mintegy 30-40 millió forintba kerül, ez átlagos forgalom mellett három-négy év alatt térül meg.

További részleteket itt lehet olvasni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!