szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Összeszedtük az ismertebb cégeket, amelyek logót váltottak idén.

A logó egy cég arculatának legfontosabb eleme, egy vállalat tevékenységének vizuális megszemélyesítője. Elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés, mely megkönnyíti a tájékozódást a piac többi szereplői között. A vállalkozások néha logót váltanak, de idén mintha sűrűsödtek volna ezek a váltások. A cégek egy része koncentráltabbá tette a marketingüzenetét, mások a fejlődésükkel indokolták a váltást, megint mások a közösségi kapcsolatok felé nyitottak az új logóval. De nyilván az sem jön rosszul, ha az újságokba (például ide) így kerülnek be a megjelenésükkel. Hát, íme a 10 régi és új logó. Balra a régi, jobbra az új!

Bónuszként mutatjuk a Google régi és új logóját (a különbség pusztán annyi, hogy a kis 'g' és az 'l' betű egy hangyányit jobbra került):

(Business Insider)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!