szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A világ legnagyobb prezentációs adatbázisának birtokosa elérte a 60 milliós felhasználói számot, és együttműködést kötött a Logitechhel.

A Prezi regisztrált felhasználóinak száma meghaladta a 60 milliót. Ezek a felhasználók a világ legnagyobb nyilvános prezentációs adatbázisában, több mint 190 millió nyilvánosan elérhető prezit hoztak mostanra létre. A közösség által készített preziket mostanra összesen több mint egymilliárdszor nézték meg.

A növekedés részéként, valamint, hogy tovább segítsék a felhasználóikat a jobb előadóvá válásban a Prezi együttműködést kötött a digitális eszközöket gyártó Logitechhel. A magyar sikercég egyúttal azt is bejelentette, hogy két új felső vezető is csatlakozott hozzájuk – Jim Szafranski működési igazgató (COO) és a termékekért felelős (Head of Product) Jim Banister.

„Világméretű közösségünk rekordszámban készít és oszt meg preziket” – mondta Árvai Péter, a Prezi társalapítója és ügyvezető igazgatója. “Az ő sikerük titka a vizuális történetmesélés: ez segít nekik kitűnni az információ tengerből, amely körülvesz minket, és ahol a felsorolások sokszor egyre kevesebb tartalommal bírnak. A Logitechhel együttműködve pedig közösségünk, a Prezi-használók tízmilliói a világon, még hatásosabb prezentációkat készíthetnek és adhatnak majd elő.”

A Prezi felhasználók egyik leggyorsabban növő csoportja azok az üzleti felhasználók, akik vizuálisabb, párbeszédesebb jellegű, hatásosabb előadásmódot keresnek – akár azért, hogy új ügyfeleket szerezzenek, akár azért, hogy oktassák őket, vagy hogy lenyűgözzék közönségüket. Számos csoport váltott már diák helyett Prezire olyan cégeknél, mint az Intercom, a Lufhansa, vagy a Harris Computer Systems, hogy csak párat említsünk – és azt állítják, a különbség mérhető.

A Prezi megvizsgálta, hogyan épülnek fel a legsikeresebb prezik, hogy jobban megismerje a prezentációk tervezésének és a vizuális kommunikációnak a fő trendjeit. Az eredmények azt mutatták, hogy a több vizuális elemet tartalmazó prezentációk népszerűbbek, mint a csupán szövegesek – olyannyira, hogy a legnépszerűbb prezik az átlaghoz képest hatszor több képet, videót és animációt tartalmaztak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!