Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Aki azt remélte, hogy ér valamit, amikor lepontozza a légitársaságot, tévedett.
Nem mutatható ki közvetlen kapcsolat az ügyfelek elégedettsége és a légitársaságok nyeresége között – szemlézte az AirPortal.hu a renói Nevada Egyetem kutatását. A kutatók arra jutottak: a légitársaságok hiába nem fordítanak kellő hangsúlyt az ügyfélszolgálatra, utaselégedettség növelésére, mégis szép profitot termelnek, főleg az Egyesült Államokban.
A magyarázat első ránézésre egyszerű: a légitársaságok olyan szolgáltatást nyújtanak, amire az utazóknak szüksége van, ezért mindenképpen igénybe kell azt venniük. Így aztán nem számít, hogy egyre kisebb a hely, egyre több mindenért kell fizetni, az utas akkor is meg fogja venni a jegyet. Más kérdés, hogy ha egy légitársaságnak nagyon rossz híre van, az utasokat könnyebben csábíthatja át a konkurencia, de néhány kivételes esetet leszámítva nem mutatható ki, hogy ilyen valóban megtörténne.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.