szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szóbeszédekkel és találgatásokkal nem foglalkozik a magyarországi légitársaság.

Palkovics László innovációs és technológiai miniszter és Tarlós István főpolgármester hosszú távon azt szeretné, ha a teherforgalmat, valamint a fapados légitársaságok repülőgépeit kisebb, esetleg Budapesttől távolabb levő repülőtérre irányítanák, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér pedig kizárólag a klasszikus nemzetközi személyforgalmat bonyolítaná.

A Magyar Nemzet azóta megírta, hogy a kecskeméti, a győri vagy a debreceni repülőtér jöhetne szóba erre a célra.

Kerestük az érintett diszkont légitársaságokat, közülük a Wizz Air válaszolt, azt írták, hagyományosan nem kommentálják a szóbeszédeket és a találgatásokat. A cég Budapestről és Debrecenből indít járatokat, összesen 15-öt. Gépei tavaly több mint 5 millió utast hoztak vagy vittek Magyarországról, ez

meghaladja bármely más légitársaság egy év alatt valaha elért magyarországi forgalmát, és közel évi 20 %-os növekedést jelent.

A legfrissebb adatok szerint a légitársaság tevékenysége közvetetten több mint 4500 munkahely megteremtését támogatja Magyarországon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!