Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Egy év alatt 20 milliónál is több palackot adott el az áruházlánc.
Több mint 20,5 millió palack magyar bort adott el a Lidl Magyarország 2018-ban, 35 százalékkal többet, mint egy évvel ezelőtt. Ennek több mint a felét külpiacokra juttatta el, ami a magyarországi teljes palackosbor-export 27 százalékát jelenti.
Az eladás növekedése nagyjából azonos volt a hazai és európai piacon: 2018-ban mintegy 9,5 millió magyar palack bor került a hazai áruházak polcaira, valamint csaknem 11 millió palackot exportáltak a magyar borászatok Európa számos országába az áruházlánc segítségével.
A Lidl Magyarország Európa-szerte 14 országba 165 féle magyar bort exportált az elmúlt évben, melyek közül a legnagyobb palackszámban értékesített borfajták a királyleányka, a szürkebarát és a Tokaji Furmint voltak. A magyar borok az angol, német, lengyel és szlovák piacokon a legkedveltebbek.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.