Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Egy év alatt 20 milliónál is több palackot adott el az áruházlánc.
Több mint 20,5 millió palack magyar bort adott el a Lidl Magyarország 2018-ban, 35 százalékkal többet, mint egy évvel ezelőtt. Ennek több mint a felét külpiacokra juttatta el, ami a magyarországi teljes palackosbor-export 27 százalékát jelenti.
Az eladás növekedése nagyjából azonos volt a hazai és európai piacon: 2018-ban mintegy 9,5 millió magyar palack bor került a hazai áruházak polcaira, valamint csaknem 11 millió palackot exportáltak a magyar borászatok Európa számos országába az áruházlánc segítségével.
A Lidl Magyarország Európa-szerte 14 országba 165 féle magyar bort exportált az elmúlt évben, melyek közül a legnagyobb palackszámban értékesített borfajták a királyleányka, a szürkebarát és a Tokaji Furmint voltak. A magyar borok az angol, német, lengyel és szlovák piacokon a legkedveltebbek.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Érdemi megtakarítást lehet elérni megfizethető, régi ingatlanban is alkalmazható okoseszközökkel. A csúcs a mindent integráló rendszer, bár ez inkább új otthonoknál célszerűbb.