szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Engedély és jogdíj fizetése nélkül használta Judith Sargentini pártja a köztévé felvételeit, ezért az MTVA pert indít.

Az évi 90 milliárdos büdzséből működő MTVA feljelenti a GroenLinks holland baloldali pártot, mert a közelmúltban kampányvideót tett közzé Judith Sargentiniről The Sargentini Report: A European struggle for democracy in Hungary (A Sargentini-riport: az európai küzdelem a demokráciáért Magyarországon) címmel, és ebben engedély és felhasználási díj kifizetése nélkül közöltek részleteket köztévés felvételekből, tudósításokból forrás megjelölése nélkül. A videó készítői még a csatornák logóit is kitakarták, így a szándékosság vitathatatlan - áll az MTVA közleményében.

A közmédia kiemeli, a vonatkozó magyar és európai jogszabályok alapján a más által készített műsorszámok, felvételek szerzői jogi védelem alatt állnak és felhasználásuk kizárólag a jogtulajdonossal kötött felhasználási szerződéssel és a szerző nevének forrásként való megjelölésével lehetséges. Megítélése szerint a közmédia vagyoni kárt szenvedett el.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Szuperkupa Budapesten: majdnem az összes jegyet visszamondta a Sevilla

Szuperkupa Budapesten: majdnem az összes jegyet visszamondta a Sevilla

Állami szerveknek is fájhat a Norvég Alap miatti szkanderezés

Állami szerveknek is fájhat a Norvég Alap miatti szkanderezés

Idén már nem kerül mozikba a Toxikoma

Idén már nem kerül mozikba a Toxikoma