Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A motorosoknál ritkább a kötelező biztosítás, igaz, a biztosítók nem teszik egyszerűbbé a helyzetet.
Rengeteg kismotor, robogó nem köt kötelező biztosítást, pedig a 600 ezer magyar, rendszám nélküli robogó mellett 177 ezer rendszámköteles motor is kötelezve van erre, írja a Napi. Ám előbbiekből csak minden ötödiknek van, holott már évi 3-5 ezer forinttól elérhető kötelező biztosítás.
Vannak olyan biztosítók, mint az Aegon, amelyek viszont csak nagyon magas díjért kötnek kötelezőt: 50 köbcentis motorra 180 ezer forint fél évre a díj. Ez megegyezik a kötelezővel nem rendelkező autók büntetésének összegével. A többi biztosító is sokszor drágán köt csak szerződést, mert a motorosok okozta károk magasak, még ha a balesetek ritkák is - a 70 kilowattos motorok átlagos kárértéke 700 ezer forint. A személyi sérülések is gyakoribbak a motor esetében, elérik az 50 százalékot. Ha egy motorosnak nincs kötelezője, neki kell kártalanítani a károsultat anyagi és személyi téren is. Cascót is kevés motoros köt, becslések szerint olyan 8000 motoros casco lehet nálunk.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.