Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az eset egyáltalán nem egyedi, a szállítmányozó cégek tehetetlenek, a Brexit miatt pedig hiába szigorítanak az ellenőrzéseken, egyre többen próbálkoznak.
Akciófilmekben látni olyan jeleneteket, mint amilyet egy brit autós fedélzeti kamerája rögzített az A2-es főúton Canterbury közelében.
A Telegraph által közölt felvételen egy magyar rendszámú jármű látható, amelynek hátsó ajtaját éppen menet közben próbálja kinyitni egy férfi – a cikk szerint valószínűleg illegális bevándorló. A férfi először még csak kikandikál a pótkocsi hátulján vágott lyukon, majd megpróbálja kívülről kinyitni a reteszt, mielőtt visszabújik a jármű belsejébe. Az úton közlekedő autósok eközben dudaszóval próbálják felhívni a sofőr figyelmét arra, ami a kamionjában történik, de hiába.
Az A2-t egyébként rengeteg kamion és teherautó használja, mert ez köti össze Londont a tengeri kikötőkkel.
A jármű a rajta található felirat szerint a Catone Kft. állományába tartozik, amit a hvg.hu-nak a cégcsoport magyarországi igazgatója is megerősített. Lapunknak adott válaszából az is kiderült, hogy az eset egyáltalán nem egyedi, azok – az átkelő hatósági ellenőrzése és a járművek több ponton történő biztonsági zárása ellenére - gyakran előfordulnak a franciaországi Calais és az angliai Dover közötti kompátkelés során.
„Az esetről természetesen tudunk, a szükséges intézkedéseket a hatóság bevonásával megtettük” – írta Kuczera Lajos.
Az olasz cégcsoport magyarországi részlegének igazgatója szerint eddig és ezentúl is minden megtesznek a megelőzés érdekében, de mivel a hatósági ellenőrzés és a kompra történő felhajtás után a gépkocsivezetőknek el kell hagyniuk a szerelvényt,
a járművek személyes felügyeletére nincs lehetőségük.
„Az átkelés minden fuvarozó cég számára nagy kockázatot jelent, ennek jelen esetben és nem először vagyunk elszenvedői önhibánkon kívül” – tette hozzá.
A kenti rendőrség a Telegraph kérdésére azt közölte, hogy a rendőrök több embert is őrizetbe vettek, akik a jármű hátuljából ugrottak ki, őket a doveri bevándorlási központba szállították.
A BBC korábban arról írt, hogy a Brexit körüli álhírek miatt egyre több illegális bevándorló próbálja meg az átkelést a csatornán. A brit belügyminisztérium szerint szeptemberben volt olyan nap, amikor összesen 83-an próbáltak meg kis csónakokon Angliába jutni, ebben az évben eddig összesen 1100 embert tartóztattak így fel. Napnyugta után rengetegen próbálnak feljutni az Angliába tartó kamionokra, sokuknak ez a rendkívül szigorú ellenőrzések ellenére sikerül is.
„Az embercsempészek azzal próbálnak rájuk nyomást gyakorolni, hogy ha az Egyesült Királyság elhagyja az Európai Uniót, akkor teljesen lezárja a határaikat” – mondta Pierre-Henri Dumont, calais-i képviselő.
A francia hatóságokat nagyon sokan kritizálják az ellenőrzések hiányosságai miatt, de a politikus szerint, akik több ezer kilométert utaztak a határig, azokat semmi nem rettenti el attól, hogy újra és újra próbálkozzanak.
„Komolyan azt hiszik, hogy az ellenőrzések, a rendőrök, a hőkamerák, vagy a falak meg fogják őket állítani? Esélytelen” – tette hozzá Dumont.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.