szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Főleg a helyi fiatalok veszik a magyar energiaitalt.

Nyolcvan százalékkal növelte eladásait a Hell Energy energiaital Indiában 2018-hoz képest, ráadásul az elkövetkezendő 18 hónapban még több szupermarketben lesz elérhető – írja a newindianexpress.

Unnikannan Gangadharan, az energiaital indiai értékesítési igazgatója szerint a siker titka a széles elérésnek köszönhető, valamint annak, hogy az ital megfizethető áron kerül a boltokba. A cikk szerint a sikerhez az is kell, hogy energiaital létére az egészségtudatosságot hangsúlyozza, elvégre nem tartalmaz tartósítószert, viszont B2, B3, B5, B6 és B12 vitaminokat igen.

A Hellt elsősorban a 18-24 éves korosztály veszi Indiában, akik könnyen ki tudják fizetni a 45 rúpiás (190 forint) árát.

Ráadásul a szakértők az indiai energiaitalpiac 9,22 százalékos százalékos növekedésére számítanak 2024-ig, ami újabb lökést adhat a magyar terméknek.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Ezek az amerikai szakik egy órán belül érkeznek, ha meg kell javítani valamit

Ezek az amerikai szakik egy órán belül érkeznek, ha meg kell javítani valamit

Brazíliai rendőrsztrájk: öt nap alatt 147 embert öltek meg

Brazíliai rendőrsztrájk: öt nap alatt 147 embert öltek meg

Mi az a myhvg?

Mi az a myhvg?