Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Számos kínai divattervező számára létkérdés, hogy bemutathatja-e a kollekcióját, a döntés egyik legnagyobb nyertese pedig az Alibaba TMall platformja lesz.
Egészségügyi és biztonsági megfontolások miatt halasztják el a sanghaji divathetet. A divattervezők számára azonban kulcsfontosságú az, hogy bemutassák a nagyközönség előtt a legújabb kollekciójukat, épp ezért a kínai kereskedelmi óriás, az Alibaba TMall platformján keresztül fogják livestream közvetíteni a divatbemutatókat – adta hírül a Fashion United.
Egy divathét alkalmával sokszor a világ minden tájáról érkeznek a vendégek, ami fokozott egészségügyi kockázatot is magában hordoz. A múlt heti milánói divathét már jelentősen megérezte a kínai vendégek távolmaradását és a Giorgio Armani bemutatóját már zárt ajtók mögött rendezték meg az Észak-Olaszországban kitörő koronavírus-járvány miatt.
A digitális divathét március közepén kezdődik és több milliós nézettséget jósolnak a bemutatóknak. „Ez a divatmárkák számára még több eladást hozhat, így sokakat ez menthet meg a csődtől ebben a rendkívül nehéz időszakban” – nyilatkozta Xiaolei Lv, a sanghaji divathét főtitkára. A fogadtatástól függően pedig a jövőben akár a divathét megszokott részévé válhat a megoldás.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.