Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A Budapest Honvéd arénájának építését az áprilisi egymilliárd után most 6,6 milliárddal támogatja meg a kormány.
Összesen 191,2 milliárd forintot csoportosított át a kormány a kedd esti Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint a Gazdaságvédelmi Alapból, amelyet eredetileg a koronavírus-járvány hatásainak mérséklésére és a gazdaság talpra állítására hozott létre – vette észre az Mfor.
Kiemelt közúti projektekre megy el a legtöbb pénz: erre a célra 85 milliárdot szán a kormányzat. Azokra a versenyképesség-növelő támogatásokra, amelyek a koronavírus-járvány miatt váltak szükségessé 69,3 milliárd csoportosítottak át. 10 milliárdból a turizmust, 8,1 milliárdból pedig a vasúti hálózatot fejlesztik majd.
Újabb sporttámogatásokra is futja az összegből.
Nem maradt ki a szórásból a Magyar Művészeti Akadémia, a Petőfi Irodalmi Múzeum és más művészeti és kulturális intézmények, a közgyűjtemények, valamint a gyógyító-megelőző ellátás intézetei.
A Budapest Honvéd stadionjára ebben az évben már másodjára ad pénzt a kormány. Április közepén egymilliárd forintos többelttámogatáshoz jutott a beruházás, akkoriban az Átlátszó arról írt, hogy az induló 5 milliárdos árról a végére akár 17 milliárdosra is drágulhat.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Túlélte önmagát és még mindig nem halt meg egészen az internet hőskorának keskenysávú, telefonfüggő, analóg kapcsolatfelépítése. Hogyan is működött a modem, és mi volt az akusztikus csatoló?
Földes András riportja Munkácsról.
A hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak az utasok.
Kis magyar abszurd – írja Hadházy Ákos.
Egyre jobban hasonlít a valóság az 1984-re.
„Meglátom majd, hogy kinek a hibája.”