Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A pénzt főleg ingatlanbérlésre, illetve tanácsadásra költötték.
A magyar állam már tavaly 31,7 millió eurót, a jelenlegi árfolyamon számolva kb. 11,2 milliárd forintot pumpált a trieszti kikötőt fejlesztő állami cégbe, az Adria Port Zrt.-be – írta a Népszava.
Szijjártó Péter külügyminiszter tavaly jelentette be, hogy Magyarország egy 300 méteres partszakasszal rendelkező, 32 hektáros területet vásárolt Triesztben 31 millió euróért, illetve további 25 millió eurót fizettek a 60 évre szóló kikötői koncessziós jogért.
Csakhogy a tranzakciót mostanáig sem sikerült lezárni.
A tárca a Népszavának küldött tájékoztatása szerint még nem vehettük birtokba az ingatlant, mivel jelenleg az "érintett terület és koncessziós jog kapcsán a tulajdonszerzés véglegesítése van folyamatban". Majd csak ennek lezárultával vághatnak csak bele a teherkikötői terminál és logisztikai szolgáltató központ létrehozásába.
A már említett 11,2 milliárd forintnyi eurót az Adria Port beszámolója szerint ingatlanbérlésre, tanácsadásra és egyéb költségekre költötték. Azt nem tudni, hogy a korábbi becslés szerinti, összesen 100 millió eurós beruházás mikor zárulhat le.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.