Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány alá tartozó kiadó kormánypropagandáját eddig csak a megyei lapok tartalmazták, most erősítenek.
City néven indít lapcsaládot a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó Mediaworks - értesült a Magyar Narancs.
Az újság információi szerint a Mediaworks azért indítja el a lapokat, mert a 2022-es választások előtt nem elégséges számukra, hogy az állami propaganda csak a megyei lapokban jelenik meg, a tervek szerint főleg azokra a városokra fókuszálnak, ahol 2019-ben kikapott a Fidesz az önkormányzati választásokon.
Az ingyenes újság Tatabányán, Hódmezővásárhelyen, Szombathelyen, Szekszárdon, Salgótarjánban, Egerben, Miskolcon, Pécsett, Dunaújvárosban, Nagykanizsán jelenik meg, hetente és 24 oldalas lesz, a tartalom egyharmad-egyharmad arányban fog tartalmazni helyi kormánybarát tartalmat, központilag gyártott bulvárt és hirdetést.
A projekt irányítására Pósa Árpádot nézhették ki, kire 2017-ben a Fejér Megyei Hírlap főszerkesztését bízták rá, miután lefejezték a megyei napilap vezetését. Később dolgozott a Hír TV Online-nál, és a szintén kormánypárti Délmagyarnál, egy éve pedig a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettese lett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.