Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A két ruházati márka termékeinek forgalmazása is veszélybe került néhány nappal azután, hogy az Európai Unió szankciókat vezetett be az ázsiai országgal szemben - számol be az Euronews.
Több közösségi média felületén is bojkottra szólították a felhasználókat, sőt, néhány, a ruházati vállalkozások által támogatott híresség is felmondta a szerződéseit - számol be az Euronews.
Sőt, több nagy forgalmú online üzletben lehet megvásárolni a H&M és a Nike termékeit.
Az ügy előzménye, hogy az ujgur kisebbség elleni támadások miatt több nyugati ország és az EU is nemtetszését fejezte ki. Sőt, a két cég tavaly ugyancsak aggodalmának adott hangot, illetve bejelentették, hogy felfüggesztik a régióból származó alapanyag felhasználását. A két közlemény azonban most kezdett el terjedni a kínai felületeken.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.