Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Dolomit Kft. évek óta a legjobban teljesítő vállalkozás az ágazatban annak ellenére, hogy a versenytársaknál jóval drágábban dolgozik.
Orbán Viktor apjának bányavállalata, a Dolomit Kft. évek óta az egyik legjobban teljesítő vállalkozás a piacon árbevétel és profit tekintetében is, így a piaci átlagnál jóval magasabb osztalékot fizetett a tulajdonosainak – írja a Direkt36.
Az osztalék mutatja meg, mennyi pénzt visznek haza a tulajdonosok a nyereségből, ebben tehát kiemelkedő a Dolomit: 1,8 milliárd forintot fizetett ki, ez több, mint tizenháromszorosa a piaci átlagnak ugyanebben a szakágazatban (kőfejtés, gipsz és kréta bányászata).
Dolomit Kft. osztalékából a tulajdonrészük arányában részesülnek a cég tulajdonosai. Így az 51,16 százalékos tulajdonrésszel rendelkező idősebb Orbán Győző minden évben az osztalékként kifizetett összeg több mint felére jogosult. Ez 2015-től 2019-ig több mint 4 milliárd 372 millió forintot jelentett.
Az újság egyik építőipari forrása szerint ez a kiemelkedő teljesítmény arra is visszavezethető, hogy “2010 előtt az volt a jellemző, hogy a legolcsóbb ajánlattól maximum 3–5 százalékkal tértek el a megrendelők, mostanra ez az eltérés már a 30–50 százalékot is elérheti”, Dolomit pedig azért szerepel rendszeresen jelentős állami beruházásokban, hogy a konkurenciánál jóval drágábban ajánlja építőanyagait.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.