Szivárványba borulhatnak a szponzorok a vasárnapi budapesti Eb-meccsen

Az UEFA jóváhagyta a pályák melletti szivárványos hirdetéseket.

  • hvg.hu hvg.hu
Szivárványba borulhatnak a szponzorok a vasárnapi budapesti Eb-meccsen

Elsőként az amszterdami Johan Cruyff Arénában lehetett látni ilyen háttérrel a szponzor-hirdetéseket, amikor Wales és Dánia a torna első nyolcaddöntőjében mérkőzött meg.

A Volkswagen, a Heineken, a Booking.com és a JustEat is azon szponzorok között volt, amelyek megváltoztatták reklámjaikat, támogatva a Pride hónapját - írja a theathletic.com.

A Booking.com a lap cikke szerint megerősítette, hogy szivárvány témájú hirdetésük a nyolcaddöntő összes meccsén megjelenik, beleértve Hollandia és Csehország vasárnapi meccsét a budapesti Puskas Arénában. The Athletic megjegyzi azt is, hogy a Puskásban lejátszott eddigi három találkozón voltak homofób megnyilvánulások.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Orbán MI-hatalmi álmokat szövöget, pedig jobban járna, ha merne kicsi lenni

Orbán MI-hatalmi álmokat szövöget, pedig jobban járna, ha merne kicsi lenni

A magyar mesterségesintelligencia-szuverenitás irreális, a kis országok szűk szakterületi MI-fejlesztésekben lehetnek sikeresek. A kormány most már mintha tényleg komolyan venné az MI-t, de a politikai klíma (bevándorlásellenesség, keresztény fundamentalizmus, elszigetelődés az EU-tól) aligha kedvez egy alapjaiban nemzetközi iparág fejlesztésének. Ahogy a kormánystruktúra instabilitása sem.