szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ázsiában visszaesett a kereslet a luxustermékek iránt. Különösen rosszul teljesítettek a szesztermékek és az óra-ékszer részleg.

A világ legnagyobb luxusipari konglomerátuma, az LVMH globális forgalma árfolyamhatások nélkül számolva 3 százalékkal, 20,69 milliárd euróra nőtt, miközben az elemzők 3,2 százalékos pluszra számítottak. Ilyen gyenge növekedési tempóra a pandémia éveit figyelmen kívül hagyva legutóbb 2016 első negyedében volt példa – írja a vg.hu.

Ázsiában az eladások éves alapon 6 százalékkal estek vissza (Japánt nem számítják a régióhoz).

A legtöbb bevételt hozó divat- és bőráru divízió 2 százalékos organikus növekedése eltörpül az egy évvel korábban mért 18 százaléktól.

A szeszipari divízió látványos, 16 százalékos forgalomcsökkentést szenvedett el. A Hennessy konyakból jobbára a kereskedői készletek kitárazása folyt, új rendelések csak hébe-hóba érkezetek.

A parfümöknél 3 százalékos volt a plusz és 2,18 milliárd euró a bevétel, míg az óra-ékszer divízió – benne a legendás Tiffany & Co.-val – 5 százalékos mínuszban volt a maga 2,47 milliárd eurós forgalmával.

Kirabolták az Andrássy úton lévő Louis Vuitton üzletet

Egyelőre nem tudni, mekkora értékű árut vittek el.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!