Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Már meg is kérte az engedélyt a kormányhivataltól egy olyan házaspár cége, akiknek korábbi vállalkozása több hulladéklerakós botrányban is érintett volt.
Újranyitnák a Csobánka és Pilisvörösvár határában fekvő egykori dolomitbányát – írja a 444.hu. A lap szerint a jelenleg használaton kívüli bánya országos jelentőségű védett területen fekszik, és az engedély birtokában akár már jövőre is megindulhat benne a munka: évi 30 ezer köbméter kőzetet termelnének ki; utána lerakóként hasznosítanák: évi 36 ezer köbméter sittel töltenék fel 10 éven keresztül.
A fejleményről a csobánkai polgármester tett közzé közleményt a település honlapján. Az illetékes kormányhivatalnál már meg is kérte az engedélyt* a Szűcs-Fuvar Bt., amely Szűcs Gábor és Gáborné tulajdonában van. A tulajdonosok korábbi cégének, amely állandó partnere volt a Városliget Zrt.-nek, nincs túl jó híre.
Olyan ügyekkel kerültek a sajtóba, hogy az általuk használt lerakókba az előzetesen bejelentett építési hulladék helyett azbesztet és más veszélyes anyagokat vagy épp szennyezésmentes föld helyett építési hulladékokat helyeztek el. Volt ilyen ügyük a Petőfi Csarnok bontása után, illetve Fóton is.
Csobánkán korábban kiemelt természetvédelmi területen terveztek luxusberuházást, ami a helyiek ellenállásán megbukott.
*A cikk korábbi verziójában azt írtuk, hogy a cég már meg is kapta az engedélyt, de ez félreértés volt. A tévedésért az érintettektől és az olvasóktól is elnézést kérünk.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Még mindig téma a budapesti Pride.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
Máté Gábor 15 év után távozik.