Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Hatalmas készletek állnak a márkakereskedőknél, és az is biztos, hogy a BYD termelése a szokásostól eltérően alig bővül Kínában. Állítólag több üzemben jelentősen visszafogták a termelést.
A kínai BYD, a világ egyik legnagyobb elektromosautó-gyártója több gyárában is jelentős termeléscsökkentést hajtott végre – értesült több névtelenséget kérő forrásból a Reuters. Az intézkedések részeként a vállalat megszüntette az éjszakai műszakokat, és egyes üzemekben legalább harmadával csökkentette a gyártási kapacitást. A források szerint a gyártó legalább négy üzemében vezette be a szigorításokat, és egyes új gyártósorok telepítésének terveit is felfüggesztette.
Az intézkedések különösen meglepők annak fényében, hogy a BYD ambiciózus célokat tűzött ki maga elé: a tavaly értékesített 4,27 millió jármű után idén már 5,5 millió eladását tervezi, ami közel 30%-os növekedést jelentene.
Bár a BYD nem erősítette meg a Reuters értesüléseit,
a hivatalos és félhivatalos adatok is a termelés visszafogására utalnak.
A Kínai Autógyártók Szövetségének legfrissebb adatai szerint a BYD termelésének növekedési üteme jelentősen lelassult: áprilisban éves szinten 13%-kal, májusban pedig mindössze 0,2%-kal nőtt a kibocsátás. Ez a leglassabb ütem 2024 februárja óta, amikor a kínai holdújévi ünnepek miatt állt le az iparág.
Míg az előző években a második negyedévek a termelés felfutásáról szóltak, az idei trend fordulatot vett: a vállalat áprilisi és májusi átlagos kibocsátása 29%-kal maradt el a 2024 utolsó negyedévében mért szinttől.
A Kínai Autókereskedők Szövetségének májusi felmérése szerint
a BYD márkakereskedéseinél az átlagos készletszint 3,21 hónapnyi volt – ez a legmagasabb érték az összes autómárka között. Az iparági átlag mindössze 1,38 hónapot tett ki.
A túltermelésre reagálva a Kínai Autókereskedők Kereskedelmi Kamarája június elején nyíltan felszólította az autógyártókat, hogy ne zúdítsanak túl sok járművet a kereskedőkre, és termelésüket igazítsák a tényleges eladásokhoz. A szervezet szerint a folyamatos árverseny veszélyezteti a vállalatok pénzügyi stabilitását, és jelentősen rontja a profitabilitást.
A BYD szegedi gyárában a tervek szerint az év végén indul a termelés.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.
A Tisza Párt szerint visszataszító, hogy a Fidesz és a propagandája az önkénteseik után kutakodnak.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.
Többek között Dés László, Presser Gábor, Spiró György is felszólalt a terroristákat éltető északír raptrió koncertje ellen.
El lehet-e ítélni valakit egy fiatal lány haláláért, ha az illető a tett időpontjában egy másik kontinensen ült a számítógépe előtt?