Apróságokon múlik a cégek sikere, avagy miért került tükör a liftek mellé
 

Apróságokon múlik a cégek sikere, avagy miért került tükör a liftek mellé

Teljesen mindegy, hogy egy vállalat milyen területen működik, ha nem képes azt nyújtani vásárlóinak, ügyfeleinek, amit ők elvárnak. Az ügyfélélmény korábban csak elvont fogalomként létezett, ma viszont már külön szakma alakult köré, amelynek célja, hogy a kliensek igényeit a lehető legjobban kiszolgálja, ezzel segítve sikerre a céget.

Invitech Invitech







Otthagyják a takarékszövetkezeteket a falvak
 

Otthagyják a takarékszövetkezeteket a falvak

Két település már biztosan elunta az alkudozást a helyi fiókjaikat bezáró takarékokkal, és új bank után néztek. Vannak falvak, ahol még kivárnak, de többen követhetik a más bankot keresőket.

hvg.hu hvg.hu