szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Coca-Cola bemutatta a világ legelső, teljes egészében rajongói videókból összevágott reklámszpotját.

A Coca-Cola reklámjában tizenéves fiatalok láthatóak, akik az üdítőgyártó reklámkampányának keretében küldtek be magukról olyan kisfilmeket, amin a termékkel pózolnak.

A cég akciójában azzal kecsegtetett - írja az Adweek.com - , hogy a legjobb filmekből profi reklámszpotot vág össze. A pályázatra végül 400 filmet küldtek be a világ minden tájáról, „Ilyen érzés, amikor kólába kortyolok” jeligére.

A Wieden + Kennedy reklámcég által készített videót az American Idol szerdai fináléjában adják majd le először.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!