szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A közösségi oldal kiadókkal és könyvesboltokkal fog össze, hogy a felhasználók az alkalmazáson keresztül is megvásárolhassák a felkapott köteteket.

Az elmúlt években a kiadók egyre nagyobb sikerrel reklámozták könyveiket a TikTokon, többek között az olyan kötetek, mint az Taylor Jenkins Reid által írt Evelyn hét férje is nagyban köszönheti a népszerűségét a platformon kapott rengeteg ajánlásnak – írja a Guardian.

A #Booktok az egyik legtöbbet használt hasthag a közösségi oldalon, több mint 90 milliárd megtekintésnél jár, aminek a sikerén felbuzdulva a TikTok könyvkiadókkal és irodalmi fesztiválokkal is együttműködést létesített. Mindezidáig azonban a felhasználóknak nem volt lehetősége arra, hogy a közvetlenül az alkalmazáson belül vásároljanak könyveket.

Ezen fog most változtatni a TikTok, amely úgy döntött, hogy a HarperCollins UK és a Bloomsbury kiadókkal, valamint a WH Smith és bookshop.org könyvesboltokkal együttműködésre lépve orvosolni fogja a problémát.

A TikTokon már eddig is lehetett divatipari, elektronikai, szépségápolási termékeket, valamint friss és fagyasztott élelmiszert kapni, innentől fogva pedig könyveket is lehet majd.

A TikTok Shop e-commerce igazgatója, Patrick Nommensen szerint a döntés következtében az irodalomkedvelők könnyebben hozzájuthatnak majd a közösségi oldalon ajánlott könyvekhez, emellett pedig új együttműködéseket is kilátásba helyezett.

 

Még több Kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

 

 

 

 

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!