szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Borokat, teákat, dohányt, és később viszkit is árusító vegyesboltját John Walker 1820-ban nyitotta meg egy skót...

Borokat, teákat, dohányt, és később viszkit is árusító vegyesboltját John Walker 1820-ban nyitotta meg egy skót kisvárosban, Kilmarnockban. Az addig durva ízű viszkik ízének finomításával Walker hamarosan nagyhírnevet szerzett magának a környéken. 1857-ben bekövetkezett halála után fia, Alexander vette át a családi üzlet vezetését. Az utódok vezették be a négyszögletes üvegcsomagolást, amely egyrészt megkönnyítette a szállítást, másrészt pedig a világ minden pontján felismerhetővé tette az italt.

A másik legendás szimbólumot, a lépkedő ember emblémáját 1909-ben egy George Walkerrel való étkezés során rajzolta meg Tom Browne karikaturista egy étlapra.

Ebben az évben születtek meg a mára világhírűvé vált ízek is: a Red illetve a Black Label. Ez utóbbi talán legismertebb híve Sir Winston Churchill volt, de nagy sikere lehetett a Johnnie Walkernek a királyi házban is, mivel a céget V. György király 1934-ben udvari szállítóvá nevezte ki.

Erre a linkre kattintva megismerkedhet további márkák történetével.
Közel 7000 jármű van már a brunei szultán autógyűjteményében

Közel 7000 jármű van már a brunei szultán autógyűjteményében

Varga Mihály a Facebookon reagált Orbán rádiós bejelentésére

Varga Mihály a Facebookon reagált Orbán rádiós bejelentésére

Így tesz láthatatlan kincseket láthatóvá egy új technológia

Így tesz láthatatlan kincseket láthatóvá egy új technológia

Karácsony: Egyetlen jelöltnek sincs esélye arra, hogy megszerezze a főpolgármester-helyettességhez szükséges szavazatokat

Karácsony: Egyetlen jelöltnek sincs esélye arra, hogy megszerezze a főpolgármester-helyettességhez szükséges szavazatokat