szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Borokat, teákat, dohányt, és később viszkit is árusító vegyesboltját John Walker 1820-ban nyitotta meg egy skót...

Borokat, teákat, dohányt, és később viszkit is árusító vegyesboltját John Walker 1820-ban nyitotta meg egy skót kisvárosban, Kilmarnockban. Az addig durva ízű viszkik ízének finomításával Walker hamarosan nagyhírnevet szerzett magának a környéken. 1857-ben bekövetkezett halála után fia, Alexander vette át a családi üzlet vezetését. Az utódok vezették be a négyszögletes üvegcsomagolást, amely egyrészt megkönnyítette a szállítást, másrészt pedig a világ minden pontján felismerhetővé tette az italt.

A másik legendás szimbólumot, a lépkedő ember emblémáját 1909-ben egy George Walkerrel való étkezés során rajzolta meg Tom Browne karikaturista egy étlapra.

Ebben az évben születtek meg a mára világhírűvé vált ízek is: a Red illetve a Black Label. Ez utóbbi talán legismertebb híve Sir Winston Churchill volt, de nagy sikere lehetett a Johnnie Walkernek a királyi házban is, mivel a céget V. György király 1934-ben udvari szállítóvá nevezte ki.

Erre a linkre kattintva megismerkedhet további márkák történetével.
Érzelmek a fogyás útjában – hogyan törjünk ki a túlevéshez vezető ördögi körből?

Érzelmek a fogyás útjában – hogyan törjünk ki a túlevéshez vezető ördögi körből?

Hadházy Ákos arról ír, miért Navracsics Tibort tartja az egyik leggerinctelenebb fideszesnek

Hadházy Ákos arról ír, miért Navracsics Tibort tartja az egyik leggerinctelenebb fideszesnek

Szélsőjobbosok és antifák feszültek egymásnak a Markó utcában, az éhségsztrájkoló német queer aktivista tárgyalása közben

Szélsőjobbosok és antifák feszültek egymásnak a Markó utcában, az éhségsztrájkoló német queer aktivista tárgyalása közben

Orbán Ráhel és Mészáros Lőrinc üzleti köréből áll fel a tokaji PR-ügynökség

Orbán Ráhel és Mészáros Lőrinc üzleti köréből áll fel a tokaji PR-ügynökség