szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az amerikai médiaköltés idei növekedése 5,1 százalék körül lesz, és meghaladhatja a 150 milliárd dollárt. A növekedési ütem eszerint a tavalyinak a felét sem éri el.

Az adatot a tekintélyes TNS Media Intelligence kutatóvállalat tette közzé, megjegyezve, hogy elsősorban az internetes reklámköltés növekszik gyorsan az idén, 11 százalékot is meghaladó ütemben. Átlag felett nő a televíziós reklámköltés is bizonyos területeken, például a kábeles műsorszóróknál. A kutatóvállalat szerint tavaly 10,6 százalékkal nőttek a reklámkiadások az Egyesült Államokban, amiben jelentős szerepe volt az olimpiai játékoknak és az elnökválasztásnak.

Itt a kormány válasza Rogán szankciós listára kerülésére: pitiáner bosszú, de majd az új elnök leveszi

Itt a kormány válasza Rogán szankciós listára kerülésére: pitiáner bosszú, de majd az új elnök leveszi

Olasz állatvédők trágyával próbáltak összekenni egy Picasso-festményt

Olasz állatvédők trágyával próbáltak összekenni egy Picasso-festményt

Mitől voltak a brutális árvizek tavaly? A tudósok részletesen elmagyarázzák

Mitől voltak a brutális árvizek tavaly? A tudósok részletesen elmagyarázzák

„Rosszul vagyok, nem bírom!” – videó került elő a férfiról, aki rendőri intézkedés közben halt meg Zagyvarékason

„Rosszul vagyok, nem bírom!” – videó került elő a férfiról, aki rendőri intézkedés közben halt meg Zagyvarékason