szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az amerikai médiaköltés idei növekedése 5,1 százalék körül lesz, és meghaladhatja a 150 milliárd dollárt. A növekedési ütem eszerint a tavalyinak a felét sem éri el.

Az adatot a tekintélyes TNS Media Intelligence kutatóvállalat tette közzé, megjegyezve, hogy elsősorban az internetes reklámköltés növekszik gyorsan az idén, 11 százalékot is meghaladó ütemben. Átlag felett nő a televíziós reklámköltés is bizonyos területeken, például a kábeles műsorszóróknál. A kutatóvállalat szerint tavaly 10,6 százalékkal nőttek a reklámkiadások az Egyesült Államokban, amiben jelentős szerepe volt az olimpiai játékoknak és az elnökválasztásnak.

A „hugyos homoktól” különleges magyar tormáért egész Európa sorban áll, de épp a lényeg hiányzott az igazi sikerhez

A „hugyos homoktól” különleges magyar tormáért egész Európa sorban áll, de épp a lényeg hiányzott az igazi sikerhez

Kövér László ellenzékben még arról beszélt, hogy az EU-nak nem kellene pénzt adnia hazug és csaló kormányoknak

Kövér László ellenzékben még arról beszélt, hogy az EU-nak nem kellene pénzt adnia hazug és csaló kormányoknak

Hogyan süllyed el valaki a tévhittölcsérben? Van-e kiút belőle?

Hogyan süllyed el valaki a tévhittölcsérben? Van-e kiút belőle?

És akkor Donald Trump bemutatta, milyen volna, ha a Süni csoport irányítaná a világgazdaságot

És akkor Donald Trump bemutatta, milyen volna, ha a Süni csoport irányítaná a világgazdaságot