szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az amerikai médiaköltés idei növekedése 5,1 százalék körül lesz, és meghaladhatja a 150 milliárd dollárt. A növekedési ütem eszerint a tavalyinak a felét sem éri el.

Az adatot a tekintélyes TNS Media Intelligence kutatóvállalat tette közzé, megjegyezve, hogy elsősorban az internetes reklámköltés növekszik gyorsan az idén, 11 százalékot is meghaladó ütemben. Átlag felett nő a televíziós reklámköltés is bizonyos területeken, például a kábeles műsorszóróknál. A kutatóvállalat szerint tavaly 10,6 százalékkal nőttek a reklámkiadások az Egyesült Államokban, amiben jelentős szerepe volt az olimpiai játékoknak és az elnökválasztásnak.

Még mindig bizonytalan a sorsa a Budapest melletti édenkertnek

Még mindig bizonytalan a sorsa a Budapest melletti édenkertnek

Olyan hevesen ünnepelte a bajnoki címet a Fradi edzője, hogy fejbe verte magát a serleggel – videó

Olyan hevesen ünnepelte a bajnoki címet a Fradi edzője, hogy fejbe verte magát a serleggel – videó

Hogyan segítheti a célunk elérését, ha megismerjük azokat, akikkel együtt küzdünk érte?

Hogyan segítheti a célunk elérését, ha megismerjük azokat, akikkel együtt küzdünk érte?

Kielemzi a menstruációt az új egészségügyi betét, életet menthet a fejlesztés

Kielemzi a menstruációt az új egészségügyi betét, életet menthet a fejlesztés