szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az amerikai médiaköltés idei növekedése 5,1 százalék körül lesz, és meghaladhatja a 150 milliárd dollárt. A növekedési ütem eszerint a tavalyinak a felét sem éri el.

Az adatot a tekintélyes TNS Media Intelligence kutatóvállalat tette közzé, megjegyezve, hogy elsősorban az internetes reklámköltés növekszik gyorsan az idén, 11 százalékot is meghaladó ütemben. Átlag felett nő a televíziós reklámköltés is bizonyos területeken, például a kábeles műsorszóróknál. A kutatóvállalat szerint tavaly 10,6 százalékkal nőttek a reklámkiadások az Egyesült Államokban, amiben jelentős szerepe volt az olimpiai játékoknak és az elnökválasztásnak.

Tompos Márton keze megsérült, amikor Debrecenben rájuk rontott egy férfi egy szivárványos zászló miatt

Tompos Márton keze megsérült, amikor Debrecenben rájuk rontott egy férfi egy szivárványos zászló miatt

Ez történt: Valami elképesztő energia szabadult el a világűrben, egy műhold is észrevette

Ez történt: Valami elképesztő energia szabadult el a világűrben, egy műhold is észrevette

Zelenszkij Orbánnak: A magyarok többsége támogatja Ukrajna EU-csatlakozását, nem kell minket belerángatni a saját választásodba

Zelenszkij Orbánnak: A magyarok többsége támogatja Ukrajna EU-csatlakozását, nem kell minket belerángatni a saját választásodba

Melyik a legjobb kenyér a Lidl, a Spar, az Aldi és a Penny polcain a dietetikus szerint?

Melyik a legjobb kenyér a Lidl, a Spar, az Aldi és a Penny polcain a dietetikus szerint?