Tetszett a cikk?

A Top 100 német újság rangsorában élre törtek a komolyabb tartalommal bíró lapok, maguk mögé szorítva a szórakoztató jellegű képes újságokat - írja a LeadAcademy jelentésére hivatkozva a Lapkiadás.hu.

A hamburgi LeadAcademy nevű, médiadesignnal és médiamarketinggel foglalkozó intézet minden évben a száz legjobb német lapot értékeli. A felmérés ezúttal összesen 2621 vezető menedzser és médiakreatív, valamint 1428 hirdetési- és reklámszakember értékelése alapján zajlott. Az élen változatlanul a Spiegel áll, a második helyet 2004-ben a Mare címmel megjelenő kulturális magazin szerezte meg, míg a korábbi ezüstérmes, a Brand című gazdasági magazin a harmadik helyre szorult vissza. Előretört a Cicero, a németországi Ringier politikai és kulturális magazinja egy év alatt a hatodik helyre kúszott fel a magazinok listáján. Az év legnagyobb vesztesei a négy helyet visszacsúszó GQ életmódmagazin, és a hatodikról a 12. helyre visszaszorult Feinschmechker voltak.

Az intézet szerint az első száz lap rangsora alapján világosan kirajzolódik az a trend, mely szerint a komoly tartalommal bíró lapok egyre népszerűbbek, míg a képes újságok és a lifestyle magazinok egyre inkább visszaszorulnak. Egy jól felépített szöveg, és egy világos, sokatmondó kép újra nagyobb hatást képes kiváltani, mint egy alapvetően a képekre és a rövid szövegekre építő lapok.

Média

Politikai napilapok pártközelben

Az MSZP gazdasági kabinetjének egyik tagja és Puch László pártpénztárnok volt titkárnője lettek a Népszava kiadójának közvetett tulajdonosai. Közös cégük befektetett a Vasárnapi Hírekbe is, s baloldali médiacsoportban gondolkodik.

MTI Világ

Guinness-rekordot dönt az orosz Cosmo

A nőknek szánt folyóirat február 17-én megjelenő számát milliós példányszámban adják ki - olvasható az Utro című, orosz hírportálon.

MTI Média

Februárban újabb Springer-lap indul Oroszországban

A német AxelSpringer február végén indítja Oroszországban a Wallpaper havi magazin orosz nyelvű változatát, ami már a harmadik Springer-kiadvány azóta, hogy a német lapkiadó tavaly belépett az orosz piacra. A lap a csúcskeresetű, 25-40 éves korosztályt célozza meg.

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?

Az Európai Parlament megszavazta az új Európai Bizottságot – Várhelyi Olivér ismét biztos lett

Az Európai Parlament megszavazta az új Európai Bizottságot – Várhelyi Olivér ismét biztos lett

A 89 éves Judi Dench tűzpiros tangát kapott karácsonyra – egy jótékonysági reklámban

A 89 éves Judi Dench tűzpiros tangát kapott karácsonyra – egy jótékonysági reklámban

"Szerencsére hamarosan vége van" – európai pártvezetők értékelték a magyar uniós elnökséget

"Szerencsére hamarosan vége van" – európai pártvezetők értékelték a magyar uniós elnökséget