Játék és információgyűjtés magyar módra
Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon
Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.
Eladták a cseheknek a Való Világot
Az RTL Klubon futó Való Világ gyártója az IKO Kft. több hónapos tárgyalássorozat után megkötötte a szerződést a cseh Prima TV-vel. A magyar televíziózás történetében először sikerült hazai fejlesztésű műsorformátumot külföldön értékesíteni - írja az RTL Klub közleménye.
Az idén megszűnik a média tömegpiaca és jön a testreszabás
A Deloitte tanácsadócég médiaipari előrejelzése szerint 2005- öt a fogyasztók több tartalom, több média és több választási lehetőség iránti igénye határozza majd meg, ami egy nagyobb és sokszínűbb piacot eredményez. Például széleskörben elterjed a l egális zene-letöltés, jönnek a beágyazott reklámok és a személyreszabott mobilok.
Országos online médiakutatás indul
Az NRC Piackutató és a TNS az idén is elindítja országos online média-kutatását - közölte a két cég.
Megalakult az IKO-Matáv Média Holding
A média és a távközlés konvergenciájának elősegítését célként kitűző, 3,2 millárd forintos tőkével bejegyzett holding tulajonosa a Matáv Rt. és az IKO Productions Kft. 50-50%-ban - áll a megalakulás kapcsán kiadott sajtóközleményben. A Matáv kétszámjegyű növekedést remél az emeltdíjas tartalomszolgáltatási piacon.