szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.

A 2004. szeptemberében alakult kft. 90 százalékban cseh, 10 százalékban szlovák tulajdonban van. A tulajdonos prágai székhelyű társaság 2002-ben alakult, 3 partner portállal, 2004-ben már 113 partner portállal rendelkezik, cég 3.500 aktív hirdetőjük van. "A magyar piac e forgalom mintegy 10 százalékát teszi ki. Az Etarget rendszer alapját képező szoftver kétéves fejlesztés, és mintegy 50 millió forintnyi befektetés eredménye" - emelte ki Miklós Péter.
 
Szolgáltatásuk lényege, hogy a hirdetők a cég honlapján történő regisztráció után kulcsszavakat adhatnak meg, és a neten a kereső programokban e szóra keresőket a program a hirdető portáljára irányítja. Peter Vidovic a cseh anyacég vezérigazgatója közölte: intenzív piaci terjeszkedési stratégiájuk része további piacvezető portálok bevonása az Etarget portfoliójába, így hirdetőik üzenete még szélesebb kör számára válik elérhetővé.

Gazdaság

Eljött az internetes hirdetések ideje

Tavaly 60 százalékkal, 635 millió fontra nőttek a nagy-britanniai internetes hirdetési bevételek. Ez a reklámforma jelenleg a szigetország teljes hirdetési szektorának mintegy 4 százalékát fedi le – közölte nemrégen a brit reklámszövetség.

MTI/hvg.hu Gazdaság

Online hirdetésekkel duplázott a Yahoo!

A Yahoo! Inc. kereső és tartalomszolgáltató megduplázta negyedéves adózott eredményét - elsősorban a hirdetési bevételeinek a nagy növekedése révén. A szakértők szerint alapvető változás várható az internetes hirdetési piacon.

MTI Gazdaság

154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.

MTI Média

Online offenzívát indít a Sanoma

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2007-2008-ra szeretné elérni, hogy a magyarországi magazinpiacon elért szerepéhez hasonlóan az online szegmensben is piacvezető helyre kerüljön - mondta Gerentsér Imre, a Sanoma új média divíziójának igazgatója.

hvg.hu Gazdaság

Milliárdosok a hazai online piacon

Az Index és a Portfolio felvásárlása után a többi hazai online tartalomszolgáltató is kapóssá válhat a befektetők körében, nagyrészt az online reklámpiac várható növekedése miatt. A két portált nemrégiben megvásárló, az egyik legvagyonosabb hazai üzletemberként ismert Nobilis Kristóf is haszonnal szállhat ki majd a cégekből: kérdés, mikor és hogyan.

Éhségsztrájkba kezdtek a luxushajó orosz utasai, amiért motorhiba miatt az Antarktisz kikerült az útitervből

Éhségsztrájkba kezdtek a luxushajó orosz utasai, amiért motorhiba miatt az Antarktisz kikerült az útitervből

Ismét négyet rúgott az El-ben a Fradi, karnyújtásnyira került a továbbjutás

Ismét négyet rúgott az El-ben a Fradi, karnyújtásnyira került a továbbjutás

Egy vérző ország minden gondja a lelkében – a mai propagandisták is megirigyelhetik, ahogy anno a magyar kormányfőről írtak

Egy vérző ország minden gondja a lelkében – a mai propagandisták is megirigyelhetik, ahogy anno a magyar kormányfőről írtak

Abbahagyja az Elviszlek magammal című műsorát D. Tóth Kriszta

Abbahagyja az Elviszlek magammal című műsorát D. Tóth Kriszta