Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon
Eljött az internetes hirdetések ideje
Tavaly 60 százalékkal, 635 millió fontra nőttek a nagy-britanniai internetes hirdetési bevételek. Ez a reklámforma jelenleg a szigetország teljes hirdetési szektorának mintegy 4 százalékát fedi le – közölte nemrégen a brit reklámszövetség.
Online hirdetésekkel duplázott a Yahoo!
A Yahoo! Inc. kereső és tartalomszolgáltató megduplázta negyedéves adózott eredményét - elsősorban a hirdetési bevételeinek a nagy növekedése révén. A szakértők szerint alapvető változás várható az internetes hirdetési piacon.
154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.
Online offenzívát indít a Sanoma
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2007-2008-ra szeretné elérni, hogy a magyarországi magazinpiacon elért szerepéhez hasonlóan az online szegmensben is piacvezető helyre kerüljön - mondta Gerentsér Imre, a Sanoma új média divíziójának igazgatója.
Milliárdosok a hazai online piacon
Az Index és a Portfolio felvásárlása után a többi hazai online tartalomszolgáltató is kapóssá válhat a befektetők körében, nagyrészt az online reklámpiac várható növekedése miatt. A két portált nemrégiben megvásárló, az egyik legvagyonosabb hazai üzletemberként ismert Nobilis Kristóf is haszonnal szállhat ki majd a cégekből: kérdés, mikor és hogyan.