Aláírták az új Magyar Reklámetikai Kódexet
Nem etikátlan a T-Com reklámja
A Magyar Reklámszövetség Reklámetikai Bizottsága és az Önszabályozó Reklámtestület közös állásfoglalásukban elutasították a T-Com Favorit Plusz díjcsomag reklámját kifogásoló beadványokat.
Reklámtorta 2005 konferenciát tartanak Egerben
A 30 éves fennállását ünneplő Magyar Reklámszövetség ismét Egerben rendezi meg éves konferenciáját, jelentette be a város polgármestere szerdai sajtótájékoztatóján.
Versenyhivatali bírság az Euronics reklámújságnak
Kétmillió forint bírság megfizetésére kötelezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Bravotech Kft.-t, mivel a társaság által megjelentetett, 2005. januári Euronics reklámújság a fogyasztók megtévesztésére alkalmas állításokat közölt.
A reklám imázsán szeretne javítani a Reklámhét
A reklám gazdaságélénkítő hatásának, szerepének megismertetetése, de elsősorban a magyar reklámkultúráról kialakult negatív kép javítása a célja az I. magyar Reklámhétnek - mondták a szervezők az esemény hétfői megnyitóján Budapesten.
EFFIE reklámhatékonysági verseny negyedszer is
Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.
A reklámok királyai, a királyok reklámjai az Urániában
A világ leghíresebb filmrendezőinek 30 másodperces reklámremekei láthatók szerdától egy hónapon át az Uránia Nemzeti Filmszínházban.