szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Reklámszövetség Reklámetikai Bizottsága és az Önszabályozó Reklámtestület közös állásfoglalásukban elutasították a T-Com Favorit Plusz díjcsomag reklámját kifogásoló beadványokat.

A T-Com Favorit Plusz díjcsomag reklámja kapcsán két egyéni panasz érkezett a Magyar Reklámszövetséghez. A kifogásolt reklámfilmben egy TELE2 feliratú mappát tartó ügynök egy ügyféllel folytat rövid párbeszédet a T-Com és a TELE2 díjairól.

A beadványt kivizsgálva a Magyar Reklámszövetség Reklámetikai Bizottsága az Önszabályozó Reklámtestülettel közösen megállapította, hogy a reklám a panaszos által kifogásolt tekintetben nem ütközik a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseibe, etikailag nem kifogásolható.

A két testület többek között azzal indokolta állásfoglalását, hogy az összehasonlító reklám a hazai és az európai jogi szabályozás szerint is elfogadott, legális műfaj.

A Magyar Reklámetikai Kódex annyi többletkövetelményt támaszt az összehasonlító reklámokkal szemben, hogy az abban közölt adatok legyenek elfogulatlan és szakszerű vizsgálattal egyértelműen bizonyíthatók.

"Ennek a követelménynek eleget tesz a tárgyalt reklám, hiszen a versenytárs kifejezett megjelenítése fogalmilag megkövetelt, megengedett tartalmi elem, az elhangzó információk valósak" - olvasható a Reklámszövetség állásfoglalásában.

MTI Tech

A T-Com a versenyhivatalhoz fordul a Tele2 miatt

A T-Com beadvánnyal fordult a Gazdasági Versenyhivatalhoz, mivel véleménye szerint a Tele2 a közelmúltban közzétett reklámjaiban számos alkalommal megsértette a versenytörvényt - közölte a társaság.

MTI Média

Versenyhivatalhoz fordult a T-Com reklámja miatt a TELE2

A TELE2 a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) és a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez fordult a T-Com Favorit díjcsomag televíziós reklámjai miatt, mivel álláspontja szerint az az ügyfelek megtévesztésére alkalmas lehet - közölte a társaság.

Érdemes próbálkozni: az ingatlanvételek 82 százaléka a hirdetési ár alatt zárult

Érdemes próbálkozni: az ingatlanvételek 82 százaléka a hirdetési ár alatt zárult

Csaknem felére csökkent az IKEA-áruházak tulajdonosának profitja

Csaknem felére csökkent az IKEA-áruházak tulajdonosának profitja

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Van olyan iskola, ahol vezetői utasításra kell rögzíteni a KRÉTA-ban, hogy a diákok milyen vallásúak

Van olyan iskola, ahol vezetői utasításra kell rögzíteni a KRÉTA-ban, hogy a diákok milyen vallásúak