A magyar blogger nem zavarog
Az elmúlt héten az alábbi témákkal foglalkozott a médiabloggerünk.
... a konferencia első napján jórészt olyan emberek beszéltek, „vitatkoztak” a web 2.0-nak nevezett valamiről, akiknek vagy fogalmuk nem volt arról, mit is szokás ezen a néven emlegetni, vagy elemi érdekük, hogy jelenlegi médiaviszonyokat megőrizve fenntartsák a hazai médiaelitben megszerzett pozíciójukat.
Ezúton javaslom egy médiaskanzen felállítását, ahol máshol már rég kihalt médiaszereplőket és magatartásokat, nézeteket tanulmányozhatnak az ide látogatók. Meggyőződésem, hogy komoly konkurenciát teremthetnénk a villamosságot és az autóközlekedést elutasító Amish közösségnek
Dobd el a szemüveget! – Amit nem tudtam elmondani a kúlságról
Régen elmúlt már az az idő, amikor a céges honlap önmagától, vagyis megjelenésétől, tartalmától függetlenül kúl volt. Akadnak kúl honlapok, ezeket látva csettintesz egyet a nyelveddel, nézegeted pár percig, hogy aztán soha ne térjél ide vissza. A kúlságra való rácsodálkozás ugyanis egyszeri, megismételhetetlen.
A zavargók nem blogolnak, a bloggerek pedig inkább csak a tévé képernyőjét nézve „tudósítanak”. Talán nem kár is erőlködni a „citizen journalism” kifejezés magyarításával…
Blogokra éhes a hagyományos média
"Egyes a hagyományos (online) médiában megjelenő blogok nagyon jók, de nagyon sok olyan is akad, ami valójában hagyományos tartalmat próbál divatos digitális csomagolásban eladni. A médiában megjelenő blogokban felbukkan számos olyan gyenge szöveg is, aminek soha nem lenne esélye nyomtatásban megjelennie."