szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog szerint egy társadalmi célú kampánynál különsen fontos, hogy milyen eszközzel próbálják a reklámkészítők megfogni az embereket.

A szerző felidézi, hogy sokan azon a véleményen vannak, hogy a reklámra fordított pénz pusztán pocsékolás, és az emberek gondolkodásának megváltoztatására, "nevelésére" szánt milliókat hatékonyabban is el lehetne költeni. Az egészséges életmódra nevelő reklámok helyett mondjuk a fitnesz bérleteket kellene támogatni, az AIDS ellen nem felvilágosító reklámfilmekkel kell harcolni, hanem ingyen óvszerrel, az ittas vezetést pedig nem elrettentő raklámkampányokkal, hanem több rendőrrel lehet visszaszorítani.

Mindez úgy került elő, hogy a Magyar Nemzet "Reklámra költik a szegények pénzét" címmel írt egy felháborodott hangú cikket arról, hogy a szociális tárca csaknem 47 millió forint értékű közbeszerzési pályázatot írt ki a 2010-es szegénység évének reklámozására - olvasható az Addict blog aktuális bejegyzésében.

Ha kíváncsi a folytatásra, kattintson!
Árcsökkenés jön a benzinkutakon

Árcsökkenés jön a benzinkutakon

Harvey Keitel a HVG-nek: Eljátszanám egy filmben a Ponyvaregény Mr. Wolfe-ját és a Füst dohányárusát

Harvey Keitel a HVG-nek: Eljátszanám egy filmben a Ponyvaregény Mr. Wolfe-ját és a Füst dohányárusát

Kisebb GDP, kevesebb kiadás – ezt vállalta az Orbán-kormány Brüsszelben

Kisebb GDP, kevesebb kiadás – ezt vállalta az Orbán-kormány Brüsszelben

Halálra késelt két embert egy 16 éves fiatal Csehországban

Halálra késelt két embert egy 16 éves fiatal Csehországban