szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.

A banner hirdetéseket szinte kizárólag flash-ban készíttetik a hirdetők. Sok esetben csak flash jelenik meg, és ha a flash nem tud megjelenni, akkor nem lesz hirdetés. Pedig a hirdetéskiszolgálók tudnának alternatív képet is megjeleníteni, vagyis ha nincs flash, akkor mondjuk egy gif jelenjen meg - olvasható az Online marketing blog bejegyzésében. De ezt idő- és pénztakarékosságból vagy nem csinálják meg, vagy csak valami nagyon butított, semmire se jó hirdetés lesz belőle. Ahogy terjed az Apple flash-telensége, úgy válhat újra fontossá a nem flash hirdetés - vélekedik a szakértő.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Szókirakó játékokkal szokott lazítani az új pápa

Szókirakó játékokkal szokott lazítani az új pápa

Ön megmondja ránézésre, hogy milyen erős egy csomó? Szinte biztos, hogy téved

Ön megmondja ránézésre, hogy milyen erős egy csomó? Szinte biztos, hogy téved

Steven Seagal és Oliver Stone is Putyinnal együtt parádézott a Vörös téren – fotók

Steven Seagal és Oliver Stone is Putyinnal együtt parádézott a Vörös téren – fotók

Merz biztosította Zelenszkijt arról, hogy Németország továbbra is támogatja Ukrajnát

Merz biztosította Zelenszkijt arról, hogy Németország továbbra is támogatja Ukrajnát