szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.

A banner hirdetéseket szinte kizárólag flash-ban készíttetik a hirdetők. Sok esetben csak flash jelenik meg, és ha a flash nem tud megjelenni, akkor nem lesz hirdetés. Pedig a hirdetéskiszolgálók tudnának alternatív képet is megjeleníteni, vagyis ha nincs flash, akkor mondjuk egy gif jelenjen meg - olvasható az Online marketing blog bejegyzésében. De ezt idő- és pénztakarékosságból vagy nem csinálják meg, vagy csak valami nagyon butított, semmire se jó hirdetés lesz belőle. Ahogy terjed az Apple flash-telensége, úgy válhat újra fontossá a nem flash hirdetés - vélekedik a szakértő.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Hátraarc az EU-ban: mégis engedélyeznék a hibridek eladását 2035 után

Hátraarc az EU-ban: mégis engedélyeznék a hibridek eladását 2035 után

Karácsony Gergely: Budapest nem Bindzsisztán

Karácsony Gergely: Budapest nem Bindzsisztán

zCast: Kiszipolyozzuk a talajt, pedig mindennapi betevőnk múlik rajta

zCast: Kiszipolyozzuk a talajt, pedig mindennapi betevőnk múlik rajta

„Felbérelhetnék valakit, hogy megöljön, és senki sem tudná meg” – fenyegetőzött Sean „Diddy” Combs az egykori alkalmazottai szerint

„Felbérelhetnék valakit, hogy megöljön, és senki sem tudná meg” – fenyegetőzött Sean „Diddy” Combs az egykori alkalmazottai szerint