szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.

A banner hirdetéseket szinte kizárólag flash-ban készíttetik a hirdetők. Sok esetben csak flash jelenik meg, és ha a flash nem tud megjelenni, akkor nem lesz hirdetés. Pedig a hirdetéskiszolgálók tudnának alternatív képet is megjeleníteni, vagyis ha nincs flash, akkor mondjuk egy gif jelenjen meg - olvasható az Online marketing blog bejegyzésében. De ezt idő- és pénztakarékosságból vagy nem csinálják meg, vagy csak valami nagyon butított, semmire se jó hirdetés lesz belőle. Ahogy terjed az Apple flash-telensége, úgy válhat újra fontossá a nem flash hirdetés - vélekedik a szakértő.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Drasztikusan visszaesett a születések száma Magyarországon, házasságot is sokkal kevesebben kötöttek

Drasztikusan visszaesett a születések száma Magyarországon, házasságot is sokkal kevesebben kötöttek

Nagy Márton szerint Matolcsy utánanyúlt és megpróbálta ellehetetleníteni, de Orbán megmentette

Nagy Márton szerint Matolcsy utánanyúlt és megpróbálta ellehetetleníteni, de Orbán megmentette

Teljes nukleáris készültség volt Oroszországban az ukrajnai invázió megindításakor – állítja egy orosz dezertőr

Teljes nukleáris készültség volt Oroszországban az ukrajnai invázió megindításakor – állítja egy orosz dezertőr

Békepártinak vallotta magát a román elnökválasztás első fordulójának győztese

Békepártinak vallotta magát a román elnökválasztás első fordulójának győztese