szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.

A banner hirdetéseket szinte kizárólag flash-ban készíttetik a hirdetők. Sok esetben csak flash jelenik meg, és ha a flash nem tud megjelenni, akkor nem lesz hirdetés. Pedig a hirdetéskiszolgálók tudnának alternatív képet is megjeleníteni, vagyis ha nincs flash, akkor mondjuk egy gif jelenjen meg - olvasható az Online marketing blog bejegyzésében. De ezt idő- és pénztakarékosságból vagy nem csinálják meg, vagy csak valami nagyon butított, semmire se jó hirdetés lesz belőle. Ahogy terjed az Apple flash-telensége, úgy válhat újra fontossá a nem flash hirdetés - vélekedik a szakértő.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála

Újabb turistákat erőszakoltak meg Indiában, a velük lévő férfiakat megverték és a csatornába dobták

Újabb turistákat erőszakoltak meg Indiában, a velük lévő férfiakat megverték és a csatornába dobták

Utálja Trumpot? Vásároljon európait! De vajon meglennénk amerikai kütyük, appok és áruk nélkül?

Utálja Trumpot? Vásároljon európait! De vajon meglennénk amerikai kütyük, appok és áruk nélkül?

Önnél sem működött a kártyás fizetés? Világszerte gond volt a Mastercarddal

Önnél sem működött a kártyás fizetés? Világszerte gond volt a Mastercarddal