szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ha a MÁV-csoportban pontosan betartják a karbantartási, vizsgálati előírásokat, valószínűleg nem engedhették volna pályára a súlyos, bár szerencsés kimenetelű balesetet okozó személykocsit – írja a Kötött pálya blog szerzője.

A MÁV-csoport járműveit zömmel a hagyományos vasúti műhelyek tartják karban, bár az üzemeket külön cégekbe szervezték, amelyek általában a MÁV leányvállalatai. A régi vasutas gárda a gazdája a Tatánál kisiklott „halberstadti” személykocsinak is. Az eddig napvilágra került adatokból úgy látszik, hogy nem jó gazdája. Bár a vizsgálatok a MÁV-on belül és kívül épp csak elkezdődtek, több szakember is azt mondja, úgy tűnik, a kisiklott kocsi nem kapott megfelelő karbantartást. Azt már a MÁV is megerősítette a Kötött pálya blog megkeresésére, hogy a siklást a 9408-as számú gyorsvonat harmadik kocsija egyik kerekének repedése és törése okozta – olvasható a blogon. A Kötött pálya megkereste a MÁV illetékeseit, akik készséggel válaszoltak a blogger által feltett kérdésekre. A válaszok elolvasásához, részletekért, valamint a törött kerékről készített fotóért látogasson el a Kötött pálya blogra.
-90% memóriahasználat: úgy összezsugorították az MI-t, mint eddig soha

-90% memóriahasználat: úgy összezsugorították az MI-t, mint eddig soha

A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást

A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást

Ez történt: Fény derült a rák nagy ellentmondására

Ez történt: Fény derült a rák nagy ellentmondására

Mindenki az olajat félti az izraeli-iráni csapásoktól, pedig a gázellátás is legalább annyira veszélybe került

Mindenki az olajat félti az izraeli-iráni csapásoktól, pedig a gázellátás is legalább annyira veszélybe került