A vasút természete szerint nehézkes, úgy általában nehézkesebb is, mint amennyire feltétlenül lennie kellene, és ez nem csak a MÁV-ra igaz. Nyilván nincsenek az európai vasutaknak olyan nagy számban fölös vasúti kocsijai, amire egy ilyen rendkívüli esetben szükség lenne, úgyhogy zsúfolt vonatokkal számolhat az, aki most vonatozik. De akinek fontos, még mindig jobb zsúfolt vonaton, esetleg állva utazni, mint sehogy. Németországban például még az ICE szuperexpresszekre is föl lehet szállni az ülőhelyek számától függetlenül. Az is igaz, láttam már olyat, hogy az osztrák kalauz utasokat szállított le Hegyeshalomban, mert „túl sok” volt az álló utas - olvasható a blogon. Részletekért látogasson el a Kötött pálya blogra.
Vonattal is lehet utazni nyugatra repülő helyett, de nem egyszerű
A fél Európa légiforgalmát megbénító izlandi vulkánkitörés lehetőséget teremt az európai vasutaknak, hogy utasokat hódítsanak - írja a Kötött pálya blog szerzője.

Trump gyorsít: 10-12 napot ad Putyinnak a harcok leállítására
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
A gombák összeesküvéséből ezúttal nem világvége lesz, és még a zombik sem támadnak
Ismerős cég gyártotta a Voks 2025 szavazólapjait több mint 350 millió forintért
„A gazdaság normális állapota, hogy soha sincs egyensúlyban” – iráni-francia professzor elemzi Kornai János zseniális felismeréseit
Durva dolgok derültek ki egy svájci bankról, miután újranyitotta a holokausztáldozatok ügyét egy zsidó milliárdos
Rottyon van a magyar társadalom, hova meneküljünk a politikai gyűlöletkeltés elől?
Majka vasárnapi bejegyzése lett az elmúlt évek legnépszerűbb magyar Facebook-posztja
Szabad Európa: Távozott a V-Híd vezérigazgatója, vannak, akik e mögött Lázár Jánost sejtik
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.