szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Louis Vuitton luxus kategóriájú divatmárkát is megérintette a közelgő labdarúgó világbajnokság. A brand exkluzivitásához illően élő futball-legendák – Pelé, Maradona és Zidane – működnek közre a legújabb kampányban – olvasható a Sportsmarketing blogon.

Három korszakos zsenit kért fel a Louis Vuitton, hogy a labdarúgás legnagyobb eseményére időzített hirdetéseiben szerepeljenek. A trió mindegyik tagja világbajnok. Pelé, Maradona és Zidane a koncepció szerint egy tradicionális madridi kávézóban, a Café Maravillas-ban futottak össze egy csocsómeccs erejéig, háttérben az elmaradhatatlan, azonnal felismerhető LV monogramot viselő utazótáskákkal – írja a blog szerzője. Részletekért, és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sportsmarketing blogra.
Sport

Pelé szerint ötesélyes a világbajnokság

Minden idők egyik legjobb labdarúgója, Pelé szerint öt ország válogatottjának van valós esélye arra, hogy döntőbe jusson a június 11-én kezdődő világbajnokságon.

Michael Fassbendert is megnézték, hátha jó lesz James Bondnak

Michael Fassbendert is megnézték, hátha jó lesz James Bondnak

Rácz Krisztina: Szerbiában fölébredt a telefonjából föl se néző, apolitikusnak hitt, emigrációra készülő generáció

Rácz Krisztina: Szerbiában fölébredt a telefonjából föl se néző, apolitikusnak hitt, emigrációra készülő generáció

A Magyar Nemzet és az Origo bukta el a legtöbb sajtópert tavaly

A Magyar Nemzet és az Origo bukta el a legtöbb sajtópert tavaly

Magyar Sajtó-díjat kapott a kegyelmi ügyet kirobbantó újságíró

Magyar Sajtó-díjat kapott a kegyelmi ügyet kirobbantó újságíró