szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakemberek szerint a Ferrari az autójára ragasztott vonalkóddal megszegte a dohánytermékek reklámozásáról szóló törvényt, mégpedig súlyosan – olvasható az Adrenalin blogon.

Mint köztudott, a Forma-1-ben jó ideje tilos dohánytermékeket reklámozni – pedig a sportágnak korábban rendkívül erős üzleti kapcsolata volt a gyártókkal. A márkák eleinte megpróbálták kihasználni a kiskapukat, hogy továbbra is a rajongók fejében maradjanak. A tilalom ellenére a Marlborónak is 2011-ig szóló szerződése van a Ferrarival, amit még 2001-ben kötött, és ami évente 1 milliárd dollárt hoz az istállónak. A mostani botrányt az váltotta ki, hogy a szakemberek szerint a vonalkód, ami a Ferrari kasztniján, valamint Fernando Alonso és Felipe Massa ruháján és sisakján látható, egyértelműen egy a Marlboro dobozára emlékeztet. A csapat és a cég egyaránt cáfol – írja a blog szerzője. Részletekért látogasson el az Adrenalin blogra.
Nagy újítások a TikTokon: blokkolhatják a szülők a gyerekek hozzáférését, de azt is láthatják, kiket követ

Nagy újítások a TikTokon: blokkolhatják a szülők a gyerekek hozzáférését, de azt is láthatják, kiket követ

Egy 4 éves gyerek kihívta a rendőröket az anyjára, mert az elvette a fagyiját

Egy 4 éves gyerek kihívta a rendőröket az anyjára, mert az elvette a fagyiját

„Huhogók rágalmairól” beszél Nagy Márton tárcája, miután fel merték tenni a kérdést, hogy mire megy el a szolidaritási adó

„Huhogók rágalmairól” beszél Nagy Márton tárcája, miután fel merték tenni a kérdést, hogy mire megy el a szolidaritási adó

Medián: Orbán erőfeszítései csak kozmetikázták a versenyt, 9 százalékos a Tisza előnye

Medián: Orbán erőfeszítései csak kozmetikázták a versenyt, 9 százalékos a Tisza előnye