Egészen pontosan arról van szó, hogy a Facebook megküldte a hirdetőknek azon felhasználók adatlapjainak azonosítóját (id), akik az adott hirdető hirdetésére kattintottak az oldalon. Miután a lap munkatársai megkeresték a Facebookot és a MySpace-t, a két cég újraírta azokat a kódokat, amik a fenti adatgyűjtést végezték eddig - olvasható a Webisztán blogon. A blogger teljes véleményét a botránnyal kapcsolatosan elolvashatja a Webisztán blogon.
A Facebook és a MySpace eladta felhasználóit a hirdetőknek
A Wall Street Journal szerint a Facebook és a MySpace olyan adatokat osztott meg hirdetővel, melyek alapján pontosan beazonosíthatók a felhasználók - írja a Webisztán blog szerzője.

Gönyűi késelés: miért támad családtagjaira egy 13 éves fiú és mire számíthat a tette miatt?
Az izraeli biztonsági kabinet jóváhagyta a Gázai övezet ellenőrzés alá vonásáról szóló tervet
A döntés értelmében az izraeli hadsereg felkészül Gázaváros megszállására és a Hamász lefegyverzésére.
A svéd modell újratöltve: börtönbe kerülhet az is, aki az OnlyFans oldalain ad pénzt szexuális tartalmakért
Fleck Zoltán a HVG-nek: Pont az utcai erőszakot szeretném megelőzni – Fülke
Nagy Márton testvéréhez köthető tőkealap finanszírozza a Hajógyári-sziget szórakoztató-központtá válását
Para-Kovács Imre: A Mészáros-féle magánszavanna rejtett, de messzire vezető olvasata
HVG Top 50: Gigantikus árbevétel-visszaesés az MVM-nél, a legnagyobb ugrás egy eddig ismeretlen cégé
Ki vagyunk éhezve a szeretetre, ezért rajongunk a Labubuért
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.