szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megdöbbentő adattal jelentkezett a Nielsen kutatócég: egy 13-17 éves amerikai tinédzser átlagosan 3339 szöveges üzenetet küld/fogad egy hónap alatt - olvasható a Tsabeeka blogon.

Az adathoz annyit hozzá kell tenni: tavaly az USA-ban 228,8 millió dollárt költöttek a hirdetők SMS marketingre. A 18-24 év közti korosztály tagjai havi 1630 SMS-sel találkoznak telefonjukon, a 45-54 évesek pedig havi 323 SMS-t küldtek/fogadtak az idei második negyedévben - írja a szerző. A teljes bejegyzést elolvashatja a Tsabeeka blogon.
hvg.hu Tech

Az Apple szűrheti az üzenetek szövegeit

Az informatikai cég levédetett egy olyan technológiát, amelynek használatával megakadályozható, hogy egy telefon felhasználója bizonyos szavakat vagy mondatokat leírjon a készülékről küldött üzenetekben.

hvg.hu Napi merítés

A T-Mobile cenzúrázza az SMS-eket

A T-Mobile elismerte, hogy cenzúrázza a forgalmazott szöveges üzeneteket a hálózatában. Az ügyben egy marketinggel foglalkozó EZ Text cég indított keresetet a New Yorki szövetségi bíróságon - olvasható az Antivírus blogon.

Kipróbálták az első agyi chipet, amely vezeték nélkül kapcsolja össze az embert egy számítógéppel

Kipróbálták az első agyi chipet, amely vezeték nélkül kapcsolja össze az embert egy számítógéppel

Fizet a Wordért? Lassan felesleges: felnő hozzá a Windows ingyenes programja

Fizet a Wordért? Lassan felesleges: felnő hozzá a Windows ingyenes programja

Michael Ignatieff: Trumpnak Orbán és a CEU az etalon a Harvard lerohanásához

Michael Ignatieff: Trumpnak Orbán és a CEU az etalon a Harvard lerohanásához

Jeszenszky Géza: „Biztos, hogy célszemély voltam”

Jeszenszky Géza: „Biztos, hogy célszemély voltam”