Ahogy az elérési csatornák bővülnek (több rádió és tv csatorna, social media, online jelenlét) úgy kapunk egyre több nyereményjáték felhívást is. A vállalatok több ügyfelet/vásárlót a játékosok meg természetesen nyereményeket szeretnének. Azonban ez a két halmaz sok esetben nem fedi egymást. A facebook „felfedezésével” napi szinten vehetünk részt kisebb nagyobb játékokban. A cégek legtöbbször így próbálják aktivizálni és felduzzasztani rajongói táborukat. Talán a facebook a legjobb példa arra, hogy mennyire nem hatékony a játékosok száma alapján elkönyvelni egy-egy kampány sikerességét vagy kudarcát. Egy nyereményjátékkal a vállalat nagyon sokat bukhat. Hogy miért? Hampuk Richárd blogján megtudhatja.
Egy vállalat sokat bukhat a nyereményjátékokon
A 90-es években az édesanyák még duplán locsolták az öblítőt egy-egy Coccolino maci reményében. Akkor még a nagyszülők is nekünk gyűjtötték a Pickwick pontokat az eper alakú tea kiöntőért. Ma már nincsenek ilyen emblematikus nyereményjátékok. Vagy vannak, csak nem látjuk őket?

Putyin után Orbánt hívta fel Trump, hogy beszéljen vele Ukrajna uniós tagságáról
Politico: A Fehér Ház Budapestre szervezné Trump, Putyin és Zelenszkij találkozóját
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Magyar Péter titkát kereste a svájci sajtó
Hadházy Ákos: Meg akartak ölni, vagy nem tudom
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.