Egy vállalat sokat bukhat a nyereményjátékokon
Gordon Brown kommunikációs baklövése
Egy héttel a brit parlamenti választások előtt súlyos hibát vétett Gordon Brown munkáspárti miniszterelnök. Mondhatni kommunikációs ballépések sorozatát vétette. Erről ír Hampuk Richárd politikai kommunikációval foglalkozó blogján.
Celebekkel próbálja népszerűsíteni magát a BKV
A BKV megítélése manapság nem túl pozitív, amire a Kommunikációs Osztály is ráébredt, ezért celebekkel próbálják a renoméjukat visszaállítani - olvasható Hampuk Richárd blogján.
Miért nem állnak ki a nyilvánosság elé a magyar lottónyertesek?
A brit Stacey Bywater 18 évesen megnyerte az ottani lottó fődíját. A fiatal ápolónő pedig boldogan állt a nyilvánosság elé és mesélte el terveit a nagy nyereménnyel. Magyarországon nem jellemző, hogy a nyertesek kiállnak a nyilvánosság elé. Hampuk Richárd az ezzel kapcsolatos kérdéseket tette fel a Szerencsejáték szóvivőjének.
Hogyan taníthat az internet
Vajon az internet megváltoztatja-e a tanulási szokásokat és az oktatást? - teszi fel a kérdést Hampuk Richárd blogján.
A közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni
Nem olyan régen, néhány héttel ezelőtt zárul a Toshiba Facebook-kampánya. A kampány eredményeivel kapcsolatosan kereste meg Hampuk Richárd a cég illetékesét.
Hogyan lehet egy iszapkatasztrófát kommunikálni?
A választási sikereket vagy kudarcokat bemutató összeállításokat hamar felülírta a hétfői hír, miszerint iszapkatasztrófa történt Veszprém megyében. Hogyan lehet egy ilyen súlyos katasztrófát kommunikálni?
Kilyukadt az Obama-modell?
Barack Obama 2008-as megválasztását követően a legtöbb politikai marketing szakértő arról beszélt, hogy az új modell, amit Obama kampánycsapata csinált, a jövő. Most azonban úgy néz ki, ez a modell kilyukadt - olvasható Hampuk Richárd blogján.