szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

A blogger szerint a reklámnak van íve, van mondanivalója, jók a képek és vágások, és a zene is tökéletesen passzol az egészhez. A sztori elgondolkodtat, pedig nincs benne vérfürdő, zokogó ember. Kíváncsi a reklámra? Az Addict blogon megtekintheti.
hvg.hu Napi merítés

Kreatív reklámötlet sörnyitóval

Ön szerint milyen egy jó reklám? Humoros? Érdekes? Elgondolkodtató? De talán az a legjobb, ha valami hasznunk származik a reklámból - írja az Addict blog szerzője.

hvg.hu Napi merítés

Vérfürdővel kampányolnak az ittas vezetés ellen Dániában

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az ijesztgetésre esküsznek. Olyat azonban ritkán látni, ahol mindkét megközelítés az üzenet szolgálatában áll. Dániában ilyen kampányfilmet készítettek az ittas vezetés ellen.

hvg.hu Napi merítés

Reklám a mocskos kezek ellen

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.

Kosz és mocsok közé viszik az újszülötteket Érden, mert senki sem takarítja védőnői helyiségeket

Kosz és mocsok közé viszik az újszülötteket Érden, mert senki sem takarítja védőnői helyiségeket

Andrusch Dániel étterem-tulajdonos: „Mindenki azt gondolja, hogy a vendéglátáshoz bárki ért”

Andrusch Dániel étterem-tulajdonos: „Mindenki azt gondolja, hogy a vendéglátáshoz bárki ért”

Beállt a Tisza Párt mögé a MOB volt elnöke

Beállt a Tisza Párt mögé a MOB volt elnöke

Kórházba került Shakira

Kórházba került Shakira