„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A Leapmotor két modellt dob nálunk piacra.
Az Emil Frey Csoport bejelentette, hogy Magyarországon ők lesznek a kínai Leapmotor márka hivatalos importőrei. A lépés része annak az átfogó megállapodásnak, amelyet a Stellantis és a Leapmotor kötött a márka globális terjesztésére. Az Emil Frey több országban forgalmazója a márkának Magyarország mellett, így Németországban, Franciaországban és Olaszországban is.
A magyar piacon elsőként a Leapmotor T03 nevű modell érkezik 295 kilométeres hatótávval. Ez egy teljesen elektromos, háromajtós, ötüléses autó, amelyet kifejezetten városi használatra szántak.
Ezt követheti a C10 típus, amely egy nagyobb, SUV-jellegű, tisztán elektromos jármű 70 kWh-s akkuval és 420 kilométeres hatótávval. Ennek van hatótávnövelővel gyártott változata is, ahol az akku mérete 28,4 kWh, de a kiegészítő hajtás miatt 950 kilométer a hatótávja. Itt a kiegészítő benzinmotor az akkumulátort tölti szükség esetén.
Magyarországi árakat még nem közöltek de T03 ára Németországban 18 900 eurótól (7,6 millió forint) indul, míg a C10 tisztán elektromos változata 37 600 euróról (15,2 millió forint) és a hatótávnövelővel ellátott C10-es ára is ugyanennyi.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.