szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy felháborodott versenyzőnek köszönhetően túl vagyunk az első igazi hazai Facebook-like botrányon.

A Nescafe like-olós pályázatára nevezett János, aki a 9gag-en gyűjtött szavazókat, hogy megnyerje az egymillió forintos pályázatot. A férfi számára csak a kampány után derült ki, hogy a győztest szakmai zsűri választja, ám ekkorra már a pályázat méretéhez képest jelentős nemzetközi haragot zúdított a Nescafe Facebook-oldalára.

A Nestlé Hungária Kft. több fordulós pályázatot hirdetett ki a Nescafé 3in1 oldalán kreatív ötletek megvalósítására, ám az egyik játékos nem tudott belenyugodni abba, hogy nem jutott tovább a második fordulóra, így a 9gag közösségi hálózat tagjait felszólította a márka nemzetközi szintű gyalázására. Két-három óra leforgása alatt odáig jutottak, hogy a mocskolódó posztok ellepték többek között a CNN Facebook-oldalának falát is, és csalással vádolták meg a szervezőt. Mint később kiderült, a lavinát elindító Szolnoki János több alkalommal próbálta nyugtatni a közösség tagjait, ám a trolláradatot nem tudta megállítani.

A Social Times több bejegyzésben foglalkozik az esettel, ahogy felkapta az ügyet az index és a kreativ.hu is. Az ügy tanulságairól és a like-versenyek feleslegességéről a Smart Business blogon is olvashatnak.

Túszokat ejtett egy rab egy francia börtönben

Túszokat ejtett egy rab egy francia börtönben

Tiborcz István győri multimilliárdos üzlettársa Paksra is kivetette hálóját

Tiborcz István győri multimilliárdos üzlettársa Paksra is kivetette hálóját

Meghalt a Thomas, a gőzmozdony-mesesorozat alkotója

Meghalt a Thomas, a gőzmozdony-mesesorozat alkotója

Ha a baltiaknak sikerül, nekünk miért nem? Sikeres startupok nyomában Magyarországon

Ha a baltiaknak sikerül, nekünk miért nem? Sikeres startupok nyomában Magyarországon