szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

A négy állomást érintő Roadshow-n (Genf, Lausanne, Basel, Zürrich) mintegy 400...

A négy állomást érintő Roadshow-n (Genf, Lausanne, Basel, Zürrich) mintegy 400 utazási iroda vett részt. A rendezvényeken a szolgáltatók prezentáció keretében mutathatták be kínálatukat. Magyarországot a Magyar Turizmus Zrt. mellett a Malév, a Hungest Hotels és a Rogner Spirit Sárvár képviselte.

A Magyar Turizmus Zrt. az idei évtől új arculattal jelenik meg a külföldi piacokon. Az új szlogen, a "Hungary - A love for life!" (Magyarország – életre szóló szerelem) csak az angol nyelvterületre szól, más országokban nem ennek a tükörfordításával reklámozza hazánkat a Társaság, hanem az adott nyelven jól hangzó, vidám üzenetekkel.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!