szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end...

Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end vagy az „utazás á la carte"  – elhelyezett fix bannerek, valamint váltakozó banner hívja fel a figyelmet Budapestre, amelyet eddig már 3,4 millióan láttak. A bannerek elvezetik az érdeklődőt arra az oldalra, amely röviden bemutatja Budapestet, és ahol már lehet is indítani a foglalást.

A lastminute.com a második leglátogatottabb francia online utazási portál, a statisztikák szerint a budapesti eladásaik száma 2007-ben dinamikusan (+ 20%-kal) fejlődött. 2008. január-májusban +9,1%-kal több francia vendég érkezett hazánkba, akik +4,3%-kal több vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

A vendégéjszakák számát tekintve Franciaország – Németország, Ausztria, Nagy-Britannia, az USA, Olaszország, Spanyolország és Románia után – Magyarország nyolcadik legfontosabb küldőpiaca volt 2007-ben.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Fülke: "Még léphet szintet a kampány durvasága"

Fülke: "Még léphet szintet a kampány durvasága"

Az emberölések és az öngyilkosságok száma is csökken az EU-ban

Az emberölések és az öngyilkosságok száma is csökken az EU-ban

Leégett a házuk, de még fél évig kapták a villanyszámlát

Leégett a házuk, de még fél évig kapták a villanyszámlát